Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
shame on me, ik zit nooit meer op bokt sinds ik in nz ben!Lienek schreef:Heey heey!
Hoe is het het hier op bokt!shame on me, ik zit nooit meer op bokt sinds ik in nz ben!
Er is ook gewoon zo veel te doen!
En ik ben ook te lui om een blog te schrijven... !
Maar hoe is het hier?
Melanie hoe heb jij het in Amerika? heb je het naar je zin? rij je veel paard etc etc!
Hier is het onwijs gaaf! ben vorige week wezen skydiven op het zuider eiland en ik heb gezwommen met dolfijnen!
Echt nieuw zeeland haalet avontuurlijke in de mens naar boven! ik zou anders nooit gaan skydiven, of in een helicopter gaan of soort bungee jumpen en hier doe ik alles gewoon!
Ik ga morgen even rustig wat pagina's hier doorlezen want daar heb ik nu geen tijd voor; maar dacht toch even een berichtje dat ik nog leef haha!
xx

Aster_ schreef:Ik had je blog gelezen! Klinkt zooo leuk daar! Ben benieuwd naar je volgende blogs!
Hier nog geen veranderingen. Wil nu zeker weg, maar ben te verlegen om het te zeggen. En ja ik weet dat ik het echt moet doen, maar ik weet gewoon echt niet hoe en wat

MelanieB schreef:Lienek, zou toch wel een blog bijhouden! Is echt leuk voor later!
Ik rijd hier niet echt paard, ga wel doen want iemand hier houd springpaarden en die vroeg of ik ze wou rijden dus
Ik hb het top hier!
Heb lekker vakantie!

(4 dagen) omdat de leraren vergaderingen hebben.
Desolate, naar waar ga je in de zomer? Ik veronderstel USA aan de organisatie's naam te zien maar je weet maar nooit haha. 
Ik heb een nieuwe blogpost geplaatst trouwens. (www.karen-thereandbackagain.webs.com)

Desolate schreef:Jenn, High school year was toch echt te duur voor ons.

gelukkig heeft die betreffende vriendin bruin haar en ik blond dus ik hoop dat ze het snappen
Ik heb wel moeite met die essay's over mijzelf! Zoals wat kan ik er wel inzetten, wat niet? Straks schep ik veel te veel op ofzo. :}