Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Nuage schreef:Ik had vorige keer nog 2 sollicitaties lopen en uiteindelijk ben ik bij een bedrijf aangenomen ik begin maandag! Maar ik zit een beetje met een moreel dillemma...
De baan waar ik maandag ga beginnen lijkt me leuk maar het is niet mijn ideale werkgever en het is via een uitzendbureau. Nou had ik ook nog gesolliciteerd bij mijn ideale werkgever en die belden me dus vorige week (nadat ik de andere functie had geaccepteerd) voor een gesprek! Eindelijk, na 8x gesolliciteerd te hebben mag ik daar op gesprek!!
Nu heb ik dus morgen dat gesprek, maar maandag begin ik al bij mijn andere nieuwe baas. Ik voel me een beetje oneerlijk erover, maar tegelijkertijd weet ik ook dat ik mezelf gek maak als ik niet naar dit gesprek ga...
Hoe staan jullie hiertegenover?
Als het gesprek morgen goed gaat mag ik naar de 2e ronde. Daarna hoor je of je bent aangenomen. Als dat me lukt neem ik ontslag bij de andere werkgever... maar dat zit me wel dwars.
maar ik kan niet anders dan me verweren om recht te hebben op WW, te vechten voor een goede zak met geld en op zoek gaan naar wat anders. Milord schreef:
Maar lijkt me ook geen makkelijk beroep... 
Nuage schreef:Gelukkig Poes, voelde me al een afschuwelijk mens

Het is al laat!
poes schreef:grrr inderdaad, ik haat het als zo'n dingen niet kloppen...