VWO 4 - 2015/2016

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

yanick29

Re: VWO 4 - 2015/2016

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-16 21:13

Oee succes!!
Ik heb echt de motivatie van een dood paard, zeker zo op het einde van de toetsweek, maar morgen eco en daar moet ik eigenlijk toch een goed cijfer voor halen..... Gelukkig pas om kwart voor 2 beginnen, kan ik morgen nog ff leren

xknurrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-16 20:26

Ik meld me ook even!
Helaas ga ik VWO volgend jaar verlaten. Ik heb 4 jaar lang VWO volgehouden en altijd zonder problemen, maar dit jaar en vorig jaar gingen wat moeizamer.

Dit jaar al helemaal, ik stond 2 maanden geleden 5 tekorten. Toen kreeg ik aangeboden dat ik volgend jaar naar 5HAVO mag. Dat zou wel betekenen dat ik meteen in mijn examenjaar zit!!

Ondertussen heb ik alle tekorten weggewerkt en sta ik 2 tekorten op VWO. Maarja, ik ga al naar HAVO, dat is al geregeld, dus helaas.
Maar als ik toch door zou zijn gegaan met VWO, dan zou ik sowieso volgend jaar zijn vastgelopen. Beter dat ik nu maar een niveautje lager ga doen...

Ik moet helaas wel wat goeie vrienden/vriendinnen missen... Maarja op de havo ken ik ook wel wat mensen. Gelukkig!! *\o/*

Succes iedereen deze laatste weken! You can do it!!! :)F

xknurrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-16 20:27

yanick29 schreef:
Oee succes!!
Ik heb echt de motivatie van een dood paard, zeker zo op het einde van de toetsweek, maar morgen eco en daar moet ik eigenlijk toch een goed cijfer voor halen..... Gelukkig pas om kwart voor 2 beginnen, kan ik morgen nog ff leren

Precies hetzelfde, Youtube is een groot struikelblok bij mij. Dan kijk ik één filmpje, maar ben ik ondertussen weer een half uur Youtube aan het kijken. Ik moet er echt mee stoppen, maar de motivatie is gewoon zo ver te zoeken :')

yanick29

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-16 20:57

xknurrie schreef:
yanick29 schreef:
Oee succes!!

Precies hetzelfde, Youtube is een groot struikelblok bij mij. Dan kijk ik één filmpje, maar ben ik ondertussen weer een half uur Youtube aan het kijken. Ik moet er echt mee stoppen, maar de motivatie is gewoon zo ver te zoeken :')

Oh herkenbaar! Even 1 filmpje, over 10 minuten beginnen, nah ik heb morgen ochtend nog (moest vandaag om kwart voor 2 pas beginnen) en dan 's ochtends uiteindelijk ook niets doen :')
Eco ging best lekker voor m'n gevoel maarja het blijft eco dus ik durf het eigenlijk niet te zeggen...... Was als eerste klaar na een uur (toets duurde officieel 80 minuten) nog ff nagekeken maar ik had echt alles, dus nu maar hopen dat het goed ging en hoger is dan een 1 (al sta ik met een 1 die 3x meetelt nog een 4 en mag ik dus nog over _/-\o_ )

Pacific

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-16 21:57

Knurrie, wauw, dappere beslissing om naar 5havo te gaan zo na 4 toch wel redelijke jaren als ik je zo hoor! Hopelijk past dat beter bij je :)

Ik duim voor je mee Yanick +:)+ afgelopen jaar was mijn motivatie ook af en toe ver te zoeken, pff, het idee dat al je (basisschool)vrienden al klaar zijn en jij pas net over de helft bent -O-

yanick29

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-16 22:09

Dankje Gerbrich! En idd
Mijn 2 beste vriendinnen zijn net allebei geslaagd en ik moet nog 2 jaar.....

Femke_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-16 07:47

Preciez dat, Yanick en Gerbrich. Die motivatie is nu echt hopeloos
...

Welkom Knurrie!!

Quanneh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-16 08:00

Knurrie: Net als Gerbrich: ik hoop voor je dat havo beter bij je past! Heel veel succes alvast :D

Inderdaad trouwens, zie je instafoto's van geslaagde mensen en dan denk je 'wat doe ik' :')

Ik duim ook voor je Yanick! Wel fijn dat je toch al soort van zekerheid hebt :)

Nog vandaag 2 toetsen (Nederlands en Spaans) en dan morgen nog biologie.. en dan vakantie! *\o/*

Femke_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-16 09:04

Succes vandaag en morgen Yael! Mijn toetsweek begint a.s. maandag en daarna vakantie!!! :)

xknurrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-16 11:39

Bedankt voor jullie berichten!! Succes allemaal met de toetsweek/weken. In mijn geval, weken :Z

Ik zou vandaag een M&O toets hebben, maar die is vanwege mijn overstap naar havo verplaatst. Ik heb dus een dagje vrij vandaag! :D
Helaas wel een dagje leren, morgen heb ik 3 toetsen. Wiskunde, Frans en Engels. Engels hoef ik gelukkig niet voor te leren. De hele toets bestaat uit een leestekst met opdrachten. Heeft iemand nog tips hiervoor?

Helaas vandaag ook niet naar mijn paard. Vond het wel fijn om even wat afleiding te hebben, maar de bak is echt een zwembad ;(

lobkew

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-16 13:37

Knurrie, je zou oefenteksten kunnen maken op internet. Oude examens etc.

enamorada

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-16 14:15

xknurrie schreef:
Bedankt voor jullie berichten!! Succes allemaal met de toetsweek/weken. In mijn geval, weken :Z

Ik zou vandaag een M&O toets hebben, maar die is vanwege mijn overstap naar havo verplaatst. Ik heb dus een dagje vrij vandaag! :D
Helaas wel een dagje leren, morgen heb ik 3 toetsen. Wiskunde, Frans en Engels. Engels hoef ik gelukkig niet voor te leren. De hele toets bestaat uit een leestekst met opdrachten. Heeft iemand nog tips hiervoor?

Helaas vandaag ook niet naar mijn paard. Vond het wel fijn om even wat afleiding te hebben, maar de bak is echt een zwembad ;(

Voor engels kun je misschien leesexamens oefenen op bijvoorbeeld examenblad!

Ik heb nu de meeste vakken toch nog op kunnen halen en als ik morgen voor economie minstens een 5.5 haal ga ik alsnog over *\o/*

Quanneh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-16 14:52

Dankje Femke! Jij ook vast succes :D

Succes Knurrie!

Suupergoed dat je zoveel hebt opgehaald! En ik ga heel hard voor je duimen, alvast heel veel succes! :D

Kimmie25501

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-16 16:04

Welkom Knurrie!
Succes nog iedereen!

Is het bij jullie op school trouwens ook zo warm? In ongeveer elk lokaal zweten we echt weg. Ik heb nog ongeveer een week tot de toetsweek, maar bij elk vak zijn we ongeveer wel klaar. Dus dat is dus elke les leren voor de toetsweek of film kijken. Een beetje saai.

enamorada

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-16 16:14

Kimmie25501 schreef:
Welkom Knurrie!
Succes nog iedereen!

Is het bij jullie op school trouwens ook zo warm? In ongeveer elk lokaal zweten we echt weg. Ik heb nog ongeveer een week tot de toetsweek, maar bij elk vak zijn we ongeveer wel klaar. Dus dat is dus elke les leren voor de toetsweek of film kijken. Een beetje saai.

Wij hebben één lokaal, 220, dat een zinken, plat dak heeft en geen verdiepingen erboven. De zon staat er dus recht op. En drie keer raden wie er vandaag en morgen het geluk had/heeft om haar toetsen in 220 te mogen maken -O-

xknurrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-16 17:03

enamorada schreef:
Kimmie25501 schreef:
Welkom Knurrie!
Succes nog iedereen!

Wij hebben één lokaal, 220, dat een zinken, plat dak heeft en geen verdiepingen erboven. De zon staat er dus recht op. En drie keer raden wie er vandaag en morgen het geluk had/heeft om haar toetsen in 220 te mogen maken -O-

Wow, succes, dat gaat nog wat worden :x
Bij ons is het om sommige plekken erg warm en sommige weer erg koel. Sommige lokalen zijn echt van die broeikassen, niet normaal

enamorada

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-16 17:31

Vind eigenlijk best dat scholen daar iets aan mogen doen. Ik heb al de concentratieboog van de gemiddelde glas water en die warmte helpt daar echt niet aan mee. Vooral die leraren die dan de eerste les heel bespottend vragen of het echt zó warm is als je even met je blaadje wappert ofzo. Ja, ik heb het warm. Ik heb net 13 kilometer hard in de zon gefietst, dat jij nou in je auto met airconditioning kan gaan zitten... :')

Pacific

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-16 21:59

enamorada schreef:
Vind eigenlijk best dat scholen daar iets aan mogen doen. Ik heb al de concentratieboog van de gemiddelde glas water en die warmte helpt daar echt niet aan mee. Vooral die leraren die dan de eerste les heel bespottend vragen of het echt zó warm is als je even met je blaadje wappert ofzo. Ja, ik heb het warm. Ik heb net 13 kilometer hard in de zon gefietst, dat jij nou in je auto met airconditioning kan gaan zitten... :')

Hahahaha :') sterkte, ik ga ook voor je duimen voor die eco toets!

Femke_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-16 22:10

enamorada schreef:

Precies dit!

yanick29

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-16 08:59

Bij ons is het ook altijd superwarm, maar omdat ze binnen nu en 2 jaar de hele voor en achterkant (alle ramen onder andere) eruit gaan slopen nemen ze niet meer de moeite om de ramen te repareren dus kan meer dan 3 kwart nog geen 10 centimeter open ;( gelukkig is de ventilatie op mijn school sowieso vreselijk slecht dus alleen als alle ramen open staan en de deur open gaat het een beetje doortochten

MAAR GELUKKIG HEEFT DEZE HIER NU VAKANTIEEEEEEE *\%/* *\%/* *\%/* {:}

Kimmie25501

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-16 09:33

Superfijn! Ik ben echt jaloers.

Vandaag heb ik sportdag. Gelukkig maar twee uurtjes. Van 2 tot 4 uur. Ik ga badmintonnen en klimmen. Wel een beetje jammer dat ik met dit lekkere weer binnen zit, maar helaas. Ook organiseren ze een colorrun bij ons op school, daar wilde ik heel graag aan mee doen. Maar natuurlijk begint die om 3 uur, op het moment dat ik bezig ben. Beetje jammer.

Kashmino

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-16 14:07

Welkom xknurrie!
Ik ben echt jaloers op jullie met vakantie en klaar zijn met toetsen! Ik heb nog 3 toetsen, een mondeling en stomme activiteiten... Maar over twee weken wel een 4 VWO feest waarmee we gaan bubbelballen, paintballen en BBQen.Ook nog een schoolfeest donderdag, gelukkig alleen voor de bovenbouw.

Hier gelukkig vrij weinig warmte op school, wel is het op de bovenste verdieping echt vreselijk benauwd. En wie heeft daar al haar toetsen? :x

Jammer dat je niet mee kan doen aan de colorrun Kim, maar het klimmen en badmintonnen wordt vast ook wel leuk!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-16 15:52

Ik ben echt jaloers dat jullie allemaal al klaar zijn! :oo

Mijn SE week begint dinsdag, dus dit weekend mag ik even héél hard gaan werken. :')

Op onze school is het best wel lekker koel. :D

enamorada

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-16 16:29

Goed nieuws: ik sta nog maar twee onvoldoendes, wat betekent dat ik waarschijnlijk toch overga! *\o/*
Ik moet nog een paar cijfers terug krijgen, waarvan ik er eentje mogelijk heb verknald, maar ik heb genoeg compensatiepunten om drie onvoldoendes te kunnen staan. :)

Pacific

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-16 19:10

Marlies, leuk al die feesten! Veel plezier alvast :D

Sterkte Desiré, succes nog even hoor! Ik weet precies hoe je je voelt, dat weekend had ik vorige week, bah.

Guusje, ik vind het echt wel heel knap van je dat je toch genoeg punten hebt gehaald om gewoon over te gaan! Gefeliciteerd +:)+

Hoe was je sportdag Kim?

Whii lekker Yanick *\%/*