Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
yanick29 schreef:Oee succes!!
Ik heb echt de motivatie van een dood paard, zeker zo op het einde van de toetsweek, maar morgen eco en daar moet ik eigenlijk toch een goed cijfer voor halen..... Gelukkig pas om kwart voor 2 beginnen, kan ik morgen nog ff leren
xknurrie schreef:yanick29 schreef:Oee succes!!
Ik heb echt de motivatie van een dood paard, zeker zo op het einde van de toetsweek, maar morgen eco en daar moet ik eigenlijk toch een goed cijfer voor halen..... Gelukkig pas om kwart voor 2 beginnen, kan ik morgen nog ff leren
Precies hetzelfde, Youtube is een groot struikelblok bij mij. Dan kijk ik één filmpje, maar ben ik ondertussen weer een half uur Youtube aan het kijken. Ik moet er echt mee stoppen, maar de motivatie is gewoon zo ver te zoeken
xknurrie schreef:Bedankt voor jullie berichten!! Succes allemaal met de toetsweek/weken. In mijn geval, weken![]()
Ik zou vandaag een M&O toets hebben, maar die is vanwege mijn overstap naar havo verplaatst. Ik heb dus een dagje vrij vandaag!
Helaas wel een dagje leren, morgen heb ik 3 toetsen. Wiskunde, Frans en Engels. Engels hoef ik gelukkig niet voor te leren. De hele toets bestaat uit een leestekst met opdrachten. Heeft iemand nog tips hiervoor?
Helaas vandaag ook niet naar mijn paard. Vond het wel fijn om even wat afleiding te hebben, maar de bak is echt een zwembad
Kimmie25501 schreef:Welkom Knurrie!
Succes nog iedereen!
Is het bij jullie op school trouwens ook zo warm? In ongeveer elk lokaal zweten we echt weg. Ik heb nog ongeveer een week tot de toetsweek, maar bij elk vak zijn we ongeveer wel klaar. Dus dat is dus elke les leren voor de toetsweek of film kijken. Een beetje saai.
enamorada schreef:Kimmie25501 schreef:Welkom Knurrie!
Succes nog iedereen!
Is het bij jullie op school trouwens ook zo warm? In ongeveer elk lokaal zweten we echt weg. Ik heb nog ongeveer een week tot de toetsweek, maar bij elk vak zijn we ongeveer wel klaar. Dus dat is dus elke les leren voor de toetsweek of film kijken. Een beetje saai.
Wij hebben één lokaal, 220, dat een zinken, plat dak heeft en geen verdiepingen erboven. De zon staat er dus recht op. En drie keer raden wie er vandaag en morgen het geluk had/heeft om haar toetsen in 220 te mogen maken
enamorada schreef:Vind eigenlijk best dat scholen daar iets aan mogen doen. Ik heb al de concentratieboog van de gemiddelde glas water en die warmte helpt daar echt niet aan mee. Vooral die leraren die dan de eerste les heel bespottend vragen of het echt zó warm is als je even met je blaadje wappert ofzo. Ja, ik heb het warm. Ik heb net 13 kilometer hard in de zon gefietst, dat jij nou in je auto met airconditioning kan gaan zitten...
enamorada schreef:Vind eigenlijk best dat scholen daar iets aan mogen doen. Ik heb al de concentratieboog van de gemiddelde glas water en die warmte helpt daar echt niet aan mee. Vooral die leraren die dan de eerste les heel bespottend vragen of het echt zó warm is als je even met je blaadje wappert ofzo. Ja, ik heb het warm. Ik heb net 13 kilometer hard in de zon gefietst, dat jij nou in je auto met airconditioning kan gaan zitten...