Dit is niet tijdelijk . Het is gewoon een deel van de school, vraag me niet wat het verschil is. Ander niveau kan niet, want het is alleen een gymnasium.
Hm, apart in dat geval! Maja, je/we zullen wel zien.
Ik hoop zooo dat het nog ff droog blijft! Moet nodig vandaag naar de paarden haha, wil dat ook echt wel.
Pacific
Geplaatst: 25-10-14 09:08
Ik hoop dat ze hem kan versturen, haar deel is 3,5 km lopen aangezien ik daar geen fiets heb . En dat is me ietsje te ver. Durf ook geen vriendin te vragen na school met mij mee te gaan, want die is gister al natgeregend toen ze met mij mee was
Ja ik wil ook naar de pony's Desirée . Alleen is het daar kapot saai aangezien de mijne nog niet aan het werk mag en ik maar 3 stalgenootjes heb op het moment die altijd om andere tijden gaan de rest is allemaal weg.
Aaah vervelend! Naja, ik kan ook niet zoveel en ken daar ook nauwelijks mensen. Dus ik ga altijd om de tijden dat ze lunchen/klaar zijn. Meestal, vandaag ook niet echt.. Ik moet alleen even [naam]'s halster goed doen, dan ga ik [naam] even op de poetsplaats poetsen (als er plek is -.-) en dan weer even bezig met [naam].. Maja, voor [naam] moet alles in de wei dus als het dan regent wordt ik nat.
Veel plezier allebei! Mijn les is nog nooit zo slecht gegaan, ik heb voor de eerste keer huilend van ellende op een paard gezeten. Gelukkig mag ik mijn proefje maandag opnieuw oefenen in een privéles.
Kimara_00
Geplaatst: 25-10-14 11:58
Hopen dat het droog blijft voor iedereen.
Veel plezier Nina!!
En alvast gefeliciteerd Ilse!! Ik moet zo ook weer aan m'n hw
Gerbrich, succes! Ik begin morgen. Ilse, hij was heel vervelend en niet te sturen. Op het einde ben ik maar gewoon rondjes gaan stappen om te zorgen dat hij luisterde.
Ik ben binnenkort jarig en ik heb geen idee wat ik wil hebben. Weten jullie iets?, want ik heb werkelijk geen idee wat ik kan vragen. Word 15 jaar en heb geen verzorgpony/eigen pony.