Nu lekker casussen oplossen!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

. Dan heb ik echt even behoefte aan een kwartiertje/half uurtje pauze, maar ik vind dat zo stom, een uur is toch helemaal niet lang?

Dan is het pure wilskracht, maar dan haal ik echt alles door elkaar heen al.
Reneee_ schreef:Ik ben ook snel afgeleid. Mijn broer zegt dan ook dat ik 't concentratievermogen van een hamster met adhd heb. Niet heel positief dus, gelukkig valt het niveau tot nu toe nog wel mee en als ik dan een focus heb, is alles wel vrij vlot gedaan

oei ik moet een opdracht maken voor juridische vaardigheden, en ik snap er al weinig van maar mijn partner in crime snapt er nog minder van.

7,6 voor eerste groepsopdracht, 7,8 voor de tweede en een 6,4 voor tentamen maakt dat ik eerste deel van blok 1 heb gehaald met een 7,1 gemiddeld. Yeah!
Dat is niet goed.MarlindeRooz schreef:oei ik moet een opdracht maken voor juridische vaardigheden, en ik snap er al weinig van maar mijn partner in crime snapt er nog minder van.
![]()

Captain schreef:Het klinkt allemaal moeilijk..
Mijn eerste 6 studiepunten zijn binnen!7,6 voor eerste groepsopdracht, 7,8 voor de tweede en een 6,4 voor tentamen maakt dat ik eerste deel van blok 1 heb gehaald met een 7,1 gemiddeld. Yeah!