Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ghostattack schreef:Een 5.6 voor Engels examen 2013-1Had echt superveel meerkeuzevragen fout. Paar die ik net fout had gegokt, waarvan het goede antwoord diegene was waar ik ook over twijfelde
Verder veel waarvan ik dacht: Whut?
Mette1998 schreef:Ja laatste jaar!
Mijn zus had vorig jaar een 7 en een 6,8 voor haar centraal examen dus ze werd opgebeld: GESLAAGD.
Schoolexamen had ze een onvoldoende en dat hoorde ze dus een paar dagen voor de uitreiking en toen was ze alsnog gezakt. Die zit nu bij mij in de klas.
melody7 schreef:Debbels schreef:Wat gaan jullie allemaal doen in de vakantie?
Heel veel rijden!
En ik wil eigenlijk graag werk zoeken maar ik kan echt niks vinden in dit gehucht
Caaroo schreef:Ghostattack schreef:Een 5.6 voor Engels examen 2013-1Had echt superveel meerkeuzevragen fout. Paar die ik net fout had gegokt, waarvan het goede antwoord diegene was waar ik ook over twijfelde
Verder veel waarvan ik dacht: Whut?
Hey, ik heb hetzelfde probleem! Sta gelukkig een 8,3 en ook bij mij ging dit hele jaar me veel te gemakkelijk af... maar Engels examen is de enige optie om een beetje een fijne compensatie op te bouwen, vrees ik... Ik bak ook echt niets van dat lezen en ik snap niet waarom?! Lezen in het Engels is in de praktijk nooit moeilijk geweest en toch, die toetsen... Misschien is het wel een dingetje van mensen die goed zijn in Engels, dat ze over dat lezen gewoon te moeilijk doen![]()
Ik ga proberen zo simpel mogelijk na te denken en héél goed te lezen, niet te snel conclusies trekken. Verder geen idee wat eraan te doen is
Ik bedoel.. Geef mij een Engels boek en ik lees hem zo weg. Geen probleem. Engels leesexamen? No way dat ik daar een goed cijfer voor haal! 
) en een paar restaurants die op 2 na op familie draaien..