Hallo allemaal, Ik ga stoppen met mijn baantje. Het verveeld me en wil er niet weer een jaar aan vast zitten! Hoop vanaf Mei/juni een andere baan te vinden. Ben niet heel veel eisend en heb al op een aantal vacatures gesolliciteerd en open sollicitaties. Het leek me wel leuk om hier mee te lezen en mee te denken!
Ik heb 2 baantjes. De een is 20 uur bij een supermarkt (waar ik helemaal zat van ben). De ander is het rijden van de jonge paarden op een super leuke stal bij mij in de straat:) Mijn nieuwe baan hoeft niet heel leuk te zijn, maar geen weekenden en liever geen avonden (met concoursen niet handig). Maximaal 20 uur (nu werk ik vaak meer). En ik probeer iets te krijgen met meer regelmaat, wat ook weer beter is voor de paarden.
@ Stef, wat spannend! Lijkt me een leuke uitdaging, succes.
En...vdv, ook ik heb daar (heel kort) gewerkt. Vreselijk! Wel erg raar zo'n gesprek. Belachelijk. Nouja, proberen achter je te laten en met frisse moed weer verder. Wat klinkt dat makkelijk he?!
Belachelijk gesprek Jollie, ben benieuwd of ze er iets mee gaan doen.
Jammer van de afwijzing Rockwitch.
Vandaag contractbespreking gehad. Het is een tijdelijk contract geworden van 3 maanden waarvan een maand proeftijd. Als het van beide kanten goed bevalt kijken we daarna verder voor een ander contract. Hopelijk kan ik ze overtuigen dat ik een goede aanvulling ben, want het is een leuk bedrijf en van wat ik heb kunnen zien werken er allemaal leuke mensen. Het is wel commercieel dus het is wel een uitdaging, omdat ik natuurlijk een andere achtergrond heb, dus leerzaam wordt het zeker.