Voor mij is alles voorlopig : 0, 0 , 0 , 0 , 0
en dan mijn herkansingen vandaag: 0, 0
Kennelijk ben ik niet in staat met stress om te gaan ofzo maar vlak voor mijn herkansingen ben ik dus weer ziek geworden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Menino schreef:mooie cijfers hoor man!Mag je trots op zijn
Kennelijk ben ik niet in staat met stress om te gaan ofzo maar vlak voor mijn herkansingen ben ik dus weer ziek gewordenhet begint lastig te worden
Lisann__ schreef:Menino schreef:mooie cijfers hoor man!Mag je trots op zijn
Kennelijk ben ik niet in staat met stress om te gaan ofzo maar vlak voor mijn herkansingen ben ik dus weer ziek gewordenhet begint lastig te worden
Oh wat rot! Moet je dat dan gaan herkansen?
Monnie_ schreef:Menino wat had je? Gruwelijk balen zeg..
bij ons werken ze ook zo, daarom ga ik gewoon.. ook al ben ik ziek.. We hebben hier echt geen tijd om ziek te zijn, alles gaat in een razend tempo en als je even uitrust ben je het kwijt en kun je je spullen echt pakken.
Menino schreef:Monnie_ schreef:Menino wat had je? Gruwelijk balen zeg..
bij ons werken ze ook zo, daarom ga ik gewoon.. ook al ben ik ziek.. We hebben hier echt geen tijd om ziek te zijn, alles gaat in een razend tempo en als je even uitrust ben je het kwijt en kun je je spullen echt pakken.
een longontsteking. Ben vandaag weer bij de HA geweest en het feit dat ik sindsdien zoveel ziek bent wijt 'ie aan een slechte weerstand.
Monnie_ schreef:Menino schreef:
een longontsteking. Ben vandaag weer bij de HA geweest en het feit dat ik sindsdien zoveel ziek bent wijt 'ie aan een slechte weerstand.
Dan kun je idd niet op school zijn. Heel erg balen. Weet niet hoeveel dingen je niet hebt gehaald, maar misschien kun je wat in de zomervakantie herkansen zodat je je P nog kunt halen. Ik zou er iig heel erg achteraan gaan, want zij doen het niet voor je als je dat miss nog niet hebt gedaanVEEL Succes!!!!