1e jaars HBO/universiteit (2012-2013)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 19:12

mooie cijfers hoor man! :P Mag je trots op zijn

Voor mij is alles voorlopig : 0, 0 , 0 , 0 , 0
en dan mijn herkansingen vandaag: 0, 0

Kennelijk ben ik niet in staat met stress om te gaan ofzo maar vlak voor mijn herkansingen ben ik dus weer ziek geworden :P het begint lastig te worden :+

Lisann__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-13 19:15

Menino schreef:

Kennelijk ben ik niet in staat met stress om te gaan ofzo maar vlak voor mijn herkansingen ben ik dus weer ziek geworden :P het begint lastig te worden :+

Oh wat rot! Moet je dat dan gaan herkansen? :(:)

Rider01

Re: 1e jaars HBO/universiteit

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 19:17

morgen toets ethologie, pff ben nu al zenuwachtig
leren, leren, leren!

xlisza

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 19:17

Ik krijg morgen als het goed is het cijfer van mijn herkansings adviesbrief terug.
Ben benieuwd!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 19:36

Lisann__ schreef:
Menino schreef:

Oh wat rot! Moet je dat dan gaan herkansen? :(:)

nee joh. Daar doen ze bij mij op school niet aan. Moet het volgend jaar over doen, en mijn propedeuse kan ik op mijn buik schrijven :z .
Of nouja. Er is nog 1 toets en een presentatie die ik wel kan herkansen, als ik dan al weer beter ben. Maar dat lijkt me wel, want dat is pas vrijdag :)

Maar degenen die ik vandaag gemist heb... Is tsja, pech voor mij.

Birgit__

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 19:41

Balen Menimo!

En nette cijfers hoor, Lisannn :)

irisssssje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 23:35

Lindor92

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 11:30

bah net cijfer van herkansing binnen gekregen, weer niet gehaald :( nog slechter dan de eerste keer, toen had ik namelijk maar 1 fout teveel.... :(
Daar gaat m'n P :(

Lisann__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-13 11:36

LiiNd_Y schreef:
bah net cijfer van herkansing binnen gekregen, weer niet gehaald :( nog slechter dan de eerste keer, toen had ik namelijk maar 1 fout teveel.... :(
Daar gaat m'n P :(

:(:)

Monnie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 11:47

Menino wat had je? Gruwelijk balen zeg..

bij ons werken ze ook zo, daarom ga ik gewoon.. ook al ben ik ziek.. We hebben hier echt geen tijd om ziek te zijn, alles gaat in een razend tempo en als je even uitrust ben je het kwijt en kun je je spullen echt pakken.

Laura_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 12:07

Kreeg net een cijfer terug (van 17 dec) een 5,7! Bij mij in de klas echt best wel slecht gemaakt, dus ben superblij! Nog 1 cijfer terug (die moet 5,6 zijn anders kan ik die 5,4 baal baal) niet compenseren. Dan heb ik alles gehaald.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 12:10

Monnie_ schreef:

bij ons werken ze ook zo, daarom ga ik gewoon.. ook al ben ik ziek.. We hebben hier echt geen tijd om ziek te zijn, alles gaat in een razend tempo en als je even uitrust ben je het kwijt en kun je je spullen echt pakken.

een longontsteking. Ben vandaag weer bij de HA geweest en het feit dat ik sindsdien zoveel ziek bent wijt 'ie aan een slechte weerstand.

Birgit__

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 13:31

Ons project is helemaal goed gekeurd! :D Nu nog het cijfer afwachten.

Dadelijk hertentamen recht en ben er echt bang voor. Ben zo veel aan het twijfelen dat zelfs wettenopzoeken niet meer lukt := Wetten noteren is ook een ramp..

Monnie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 13:50

Menino schreef:
Monnie_ schreef:

een longontsteking. Ben vandaag weer bij de HA geweest en het feit dat ik sindsdien zoveel ziek bent wijt 'ie aan een slechte weerstand.

Dan kun je idd niet op school zijn. Heel erg balen. Weet niet hoeveel dingen je niet hebt gehaald, maar misschien kun je wat in de zomervakantie herkansen zodat je je P nog kunt halen. Ik zou er iig heel erg achteraan gaan, want zij doen het niet voor je als je dat miss nog niet hebt gedaan :) VEEL Succes!!!!

Lisann__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-13 14:49

Ik heb zojuist nog een cijfer terug gekregen voor een project. 7.0 :)

Domi_94

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 15:50

Ik zie veel nette cijfers staan, goed gedaan mensen. En mensen met herkansing, succes alvast!
Ik had net gesprek met mijn slb-begeleider. Hij vond dat ik het goed deed en zoals het er nu naar uitziet dat ik nog wel kans maak om mijn P te halen (moet ik alleen wel even nog privaatrecht zien te behalen)

RonavhN

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 16:08

Menimo, wat vervelend zeg! Ik zou gewoon proberen er alles aan te doen om het misschien toch te mogen herkansen, nee heb je ja kun je krijgen toch!

Verder zie ik hier heel veel nette punten langs komen! Goed bezig! :D
Ik ben weer druk aan de studie voor volgende week dus ik sluit me weer even af van de buitenwereld..

Birgit__

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 16:25

Recht ging zoals verwacht minder.. Maarja we zullen zien! Nu lekker de rest van de week vrij en maandag de start van het 3de blok alweer :)

annika_s

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 16:27

Hier staats en bestuursrecht ook gehaald helaas maar een 6,4 had echt hoger verwacht! Maja nu 3 van de 3 tentamens gehaald ben daar al super blij mee :D

Margoooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 16:42

Even een :(:) voor Menino en Lindy, balen zeg!

Verder komen er veel goede cijfers voorbij, mooi zo!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 19:12

Monnie_ schreef:
Menino schreef:

Dan kun je idd niet op school zijn. Heel erg balen. Weet niet hoeveel dingen je niet hebt gehaald, maar misschien kun je wat in de zomervakantie herkansen zodat je je P nog kunt halen. Ik zou er iig heel erg achteraan gaan, want zij doen het niet voor je als je dat miss nog niet hebt gedaan :) VEEL Succes!!!!

Ga het aanvechten bij de examencomissie. volgens mijn SLB' er is het nutteloos, maar ga het toch maar proberen.... Als ik mijn medische papieren weer kan vinden |( Verder heb ik zojuist bedacht dat ik ook nog altijd een 21+ toets kan doen voor de uni.

mooie cijfers verder, Domi... Dat ou erg fijn zijn als je je P nog halen kan!

JA snel gaat dat he met periodes? Voelt echt nog niet alsof ik al een half jaar op school zit. Maakt het wel nog triester dat ik geen enkele toets heb gemaakt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 19:22

oliebol, voor die 21+ toets had ik 1 december alles al op moeten sturen. Waarom heeft niemand me dat verteld |( ...

Laura_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 19:23

poedersuiker zeg allemaal Menino! Hopen dat je nog wat kan regelen!

Trouwens, wij zitten echt in veel dezelfde topics haha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 19:53

haha jaaa :D echt grappig. Zie net dat ik op de UvA en de VU nog wel, me tot mei kan inschrijven voor colloquium doctum (wat een term man. Alles wat uit het Latijn is klinkt diepgaand :') ) Wat typisch is, aangezien de centrale loting dan al is.
Maargoed. We kijken even :+

Monnie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 20:52

ik zou de VU doen, UvA vond ik echt een zooitje