Geen idee, dat kan ik hem btw wel voorleggen, maar hij is allang blij dat hij weer een baan heeft en dus snel het voorval vergeten, geloof dat mannen daar wel iets lakser in zijn
Ik heb zelf in de horeca gewerkt. Vandaar dat ik gewoon chef gebruik
Maargoed die opdracht, daar had dan in de papieren al bij moeten staan (als ze het nu gebruiken op de kaart natuurlijk) dat zij toestemming hebben om het te gebruiken voor eigen gebruik (en zijn handtekening) lijkt mij.
Wat een streek van die menukaarten. Ik moest de vorige keer een briefing schrijven en de volgende weet ik niet. Krijg het daar te horen en daar maken. Zit je zo fantastisch te kijk
Maar ik mag niet klagen, zit officieel pas 2 weken zonder werk en heb 2 uitnodigingen gehad.
Het UWV en werk.nl ben ik volledig klaar mee....ik wil nog een keer mijn uitkering en dan zoeken ze het maar uit...dat was echt 1 grote aanfluiting voor mij helaas.
Zit nu ook elke dag allerlei sites te doorzoeken, nationale sites, brabant gericht, UZB's en ga vanmiddag even langs stimulans, een zorgbureau hier in de buurt. Kopje vacatures bestaat op de site maar daar staat niet meer dan "Á á" op de pagina
Word een beetje lam van alle overtollige tijd...zat dingen te doen hoor, maar kan dat allemaal in 1 dag prakken en dan is het weer over...
Hier ook liever indeed en twitter en mijn eigen netwerk. Van t UWV heb ik ook niets gehoord, dus of ik volgende maand inkomen heb... Dat wordt een grote verrassing
Ja inderdaad, dat is super makkelijk! Ik kijk het meest op Monsterboard, Vacaturebank en Indeed, vaak staan daar de meeste vacatures wel verzameld. Werk.nl doe ik amper wat mee, behalve mn sollicitaties doorgeven. Ergens aan het einde van de maand heb ik wel zo'n speeddate met uitzendbureaus's hier bij het UWV.
Waar ik ook van baal is dat ik niet weet wanneer ik mijn geld krijg, ik heb 1x wat ontvangen over de periode van 2 t/m 16 april ofzo, met een hele mooie brief erbij dat UWV nooit op geregelde tijden het geld overmaakt, waardoor ik nu dus niet weet wanneer ik weer wat ontvang en hoeveel....
Ik heb er weer een paar brieven uitgestuurd... Nu begint het afwachten weer . Ik heb eventueel uitzicht op iets rond september, wat mij onwijs leuk lijkt, maar dat is nog wel een tijdje wachten....
Lolleke
Geplaatst: 07-05-12 15:31
Ik wil toch graag even deze vacature + omschrijving met jullie delen
Dierenoppas Eindhoven Voor onze website zijn wij op zoek naar enthousiaste kinderoppassen. Als kinderen je passie zijn, of je houdt ervan om op kinderen te passen, meld je dan nu aan...
@joyce, wanneer het ze uit komt en er iemand zich bedenkt dat jij nog geld krijgt kun je het misschine een keer krijgen! Of je krijgt een brief dat je weer iets niet geod gedaan hebt en als je dat niet binnen 5 minuten na openen van brief oplost krijg je geen uitkering meer... *frustratie*
Ik heb daarbij ook altijd het gevoel dat ze puur naar je C.V. kijken en niet echt geinteresseerd zijn in het verhaal bij de persoon (of pas in een later stadium daar interesse in hebben).