misschien wel handig. Ga ik misschien ook doen.... denk ik.... 
(9 van de 10 keer als ik zoiets zeg, komt het niet uit, dan zit ik er om 12 uur nog.)
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Wil niet te hoopvol doen ofzo, maar straks wordt ik overal uitgenodigd en kan ik kiezen
dan is het ook weer zoiets. 

Magrathea schreef:Dat heb ik ook altijd!!! Lol
Ga nog één sollicitatie schrijvenWil niet te hoopvol doen ofzo, maar straks wordt ik overal uitgenodigd en kan ik kiezen
dan is het ook weer zoiets.
Soms heb ik het serieus, dat ik bij meerderen aanmeld, omdat je vaak maar van heel weinig reactie krijgt, en dan krijg je ineens van allemaal reactie

Die heb k ook pas sinds mei van vorig jaar.
Beter toch. Nja ik doe eerst degenen die me het leukst lijken
Dat sowieso.
Gratis naar de film w0000t! 
_AB_ schreef:Oorbellen verdwijnen bij mij ook altijd! Net als sokken, hihi!!
Ben benieuwd of er nog mensen mee willen wat drinken in de ierse pub of the move na de meeting! Ben ik alweer veel te lang niet geweest...
ik heb alleen nog de oorbellen die er nog inzitten van het schieten
Moet nodig nieuwe oorbellen hebben
krijg van mn ouders nog een paar vergoed xD Maar omdat het zo'n dure tijd was de laatste tijd, ook voor mn ouders (verbouwing, spullen die vervangen moesten worden....) wilde ik er nog ff mee wachten
Heb mn oorbellen nog bijna nooit uit gedaan.
En ik drink helaas niet
Dus lijkt me dan denk ik niet erg geslaagd xD
maar er wil er vast wel iemand mee
_AB_ schreef:Oorbellen verdwijnen bij mij ook altijd! Net als sokken, hihi!!
Ben benieuwd of er nog mensen mee willen wat drinken in de ierse pub of the move na de meeting! Ben ik alweer veel te lang niet geweest...
Count me in! 

_AB_ schreef:De pub is ook gezellig als je niet drinkt
Misschien als de meeting heel gezellig is kunnen we er als dr tijd is na t eten nog even wat drinken met wat mensen

Gewoon soms echt totaal ongeinteresseerd of onverzorgd ofzow xD
Das dan wel weer leuk xD
en denk dat we om half 9 wel weer uit gegeten zijn. Dus dan is ff na kletsen in de pub wel gezellig. Zeker ook omdat er mensen ver hebben moeten reizen. Ik ga zowiezo wel ff dr heen denk ik 

maar geloof dat het er nu alweer aan zit hahah zo irritant
Mjaah k kan nu niet meer 5 uur op een dag gaan lopen
en sportschool is helemaal niets voor mij.