beetje druk gehad, dus heb jullie beetje verwaarloosd Wel bijgelezen, maar eigenlijk niet onthouden Ik heb ook een blauw witte OV in en uitchecken met schoolpas heb ik ook al gehad
marrlinde@ dat is voor iedere student, ook uitwonend moeten bij izz alleen hun basis betalen, hun aanvullend is gratis (dan wel de zelfde als die je moeder/vader heeft) Ik heb dan wel de aanvullende beurs gedeeld met mijn moeder (als compromis aangezien zij nu het hoogste pakket moest nemen) Dus ik betaal daar ook aan mee (vind dat wel zo eerlijk)
mmm ik praat absoluut geen ABN, ik ben een kruising tussen: -belg -brabo -randstad
Aan de telefoon is er al een aantal keer gevraagd of ik uit Brabant kwam omdat ik de G niet goed kan uitspreken (zachte G ) en dan veel spreektaal vanuit Belgie, en nog een vleugje uit de randstad (waar ik oorspronkelijk vandaan kom )
hahah aan mij is niet te merken dat ik uit Den Haag kom. Ben accentloos Vriendin van mij (komt uit richting van 's heerenberg) komt soms met woorden waarbij ik denk van, waar heeft die het nou weer over dat horen we in de randstad dus nooit maar worden int oosten wel vaak gebruikt, en is daar doodnormaal xD
nathalie_v
Geplaatst door de TopicStarter: 20-11-11 23:01
ahhaha!! aah daar heb ik zeer regelmatig last van Op kot= op kamers kwart na 3=kwart over 3 botten=laarzen ik kom af=ik kom langs oid etc.
Ik ben om 11 uur 's ochtends begonnen en om half 6 ben ik maar gestopt Het is een klein verslag geworden. Komt vooral omdat ik geen idee had wat ik nou echt moet doen, ik wist dus echt niety hoe ik moest beginnen Ik ben ook een last minute werker, maar het is soms ook fijn om dingen al af te hebben
Ik moet eerlijk zeggen dat ik mij niet echt thuis voel in Brabant Dat accent en tja de mensen zijn gewoon anders. Ik voel mij veel meer tuis in drukke grote steden.
Ik praat ook ABN en heel soms ga ik expres plat praten Denk een beetje ala Britt Dekker (die woont in de stad naast ons )
En het erge is dat ze in onze klas vonden dat ik een accent heb
Slaap wel iedereen! Ik mag morgen vroeg weer op stage verschijnen
Barbabientje
Geplaatst: 20-11-11 23:13
Hier ook last-minuter trouwens
1234
Geplaatst: 20-11-11 23:16
Ik zeg: presentatie in elkaar zetten, vriendin zegt: presentatie in elkaar draaien Volgens haar kan 'in elkaar zetten' echt niet hahaha hadden we nog een discussie over
Barbabientje
Geplaatst: 20-11-11 23:19
hier ook in elkaar zetten hoor
Maarja wij zeggen ook aanrijden *als in wegrijden*
haha ik houd het bij wat ik gewend ben Toen we in de trein een discussie hadden over dat 'presentatie in elkaar zetten', zei ik later perongelijk ook: ' maar... dan ga ik dus volgende week die presentatie in elkaar draaie.. euhh zetten.....' hahaha
Mjaah ik moet nog koffer inpakken en dan naar bed! Morgen weer @ Arnhem. Blij dat morgen het OV niet staakt in Den Haag (vandaag wel) Dan was k niet naar centraal station gekomen xD nja dan had mn moeder wel kunnen brengen....