Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Emytje schreef:Van die 15 heb ik nu al van de helft bericht gehad dat mijn profiel niet aansluit (onder andere van de mac dus, wat iemand in je topic noemt) en dat ze daarom niet verder gaan met mijn sollicitatieprocedure en dat terwijl ik wel erg gemotiveerd ben alleen werkt mijn opleiding me tegen en het hebben van geen ervaring.
Emytje schreef:Het is voor mij wel redelijk in de buurt, dus van mij heb je een pb.Ik kan het altijd proberen.
@ Annastasia: Ik heb apothekers assistente gedaan. Hier is daar totaal geen werk in te vinden en als er iets is zoeken ze iemand met heel wat jaren ervaring. Ondertussen heb ik die opleiding alweer 2 jaar geleden afgerond, dus de kennis zakt natuurlijk ook weg maar is ook niet meer up to date. Wat heb ik er een spijt van dat ik niet voor een bredere opleiding ben gegaan toen, al kan ik daar nu niets meer aan veranderen.
byjou1983 schreef:Hallo mensen!
Ben ik ook weer......ik dacht een leuke baan gevonden te hebben.....1 april begonnen....
Na een maand waren ze niet tevreden.....kreeg ik een brief onder mijn neus dat mijn jaarcontract werd omgezet in een half jaar contract....
Heb ik niet getekend......Mijn baas schrijft 20 mails op een dag die ik dan moest uittikken en versturen.
Zo geen zin in.....inmiddels ziek thuis van ellende! En voor het einde van de week moet ik een voorstel doen hoe en vooral met hoeveel maandsalarissen we het contract gaan beeindigen...
Ik word er toch zo moedeloos van......
Nu maar weer solliciteren en hopen op eindelijk een leuke baan!