Jawel, op feesten en zo, maar dan zijn we altijd halfzat, dus die zijn nooit zo geslaagd. Maar heb er misschien nog een van een vakantie op Griekenland.
Cherellee_
Geplaatst: 19-05-10 18:48
Chris schreef:
Cherellee_ schreef:
Die zitten bij mij op school...
serieus? Hoe oud zijn ze dan?
1 jongen zit nu nog bij mij op school. Is inmiddels 20 en doet eindexamen havo. 3 andere jongens zaten vorig jaar eindexamen havo en vwo. Meisjes zijn jaar of 18 en herken ik er 3 van...
Ben ik even weg, zitten jullie nog steeds niet op de 100 Ik moest even knuffelen met de baby Ze ging helemaal in mn gezicht ruiken en likken en ook mn haar was erg lekker geloof ik
Ik ben even bij HorseBall kijken op stal en dan weer verder leren. Ben benieuwd of we een nieuw topic hebben als ik terug ben!
Cherellee_
Geplaatst: 19-05-10 18:57
Isjtar schreef:
Ben ik even weg, zitten jullie nog steeds niet op de 100 Ik moest even knuffelen met de baby Ze ging helemaal in mn gezicht ruiken en likken en ook mn haar was erg lekker geloof ik
Aah wat lief! Ik wil ook zo'n beeb
astriidj
Geplaatst: 19-05-10 18:57
Isjtar schreef:
Ik stem voor de meeting bij jou. Ik wil ook knuffelen met de beeb
Ik heb alleen al wel mn eerste blauwe plek van haar te pakken Ik ging in de wei zitten, dus ze kwam leuk bij me kijken en aan me knabbelen, maar ondertussen ging ze ook al zo lekker met haar voorbeentjes maaien, tegen mijn enkels aan Het is iig al een pittige dame, dus dat wordt nog wat als we haar in gaan rijden
astriidj
Geplaatst: 19-05-10 19:00
Meiden ik ga Als ik terug kom wil ik een nieuw topic zien!