Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik ga het paasweekend erheen om in te werken.
Gefeliciteerd Nienke!!
Nooit verwacht, ik ben echt heel erg blij!! Zo goed ben ik niet in geschiedenis, en het was een overzichtstoets van 12 hoofdstukken.. Ik had het een beetje globaal geleerd en ik wist niet of ik het nou wel echt goed kende.. Nou wel dus.
Nu ga ik met een 7,0 mijn examen in (we hebben dit jaar geen toetsen meer van gs), echt heel fijn.
Verder nog geen cijfers die al vaststaan..
Fijn gevoel geeft dat he?
Vooral omdat ik wel heel zenuwachtig was voor frans mondeling en luistertoets, maar ik heb voor het schrijven een 6.7 gehaald, voor mondeling een 6.7 en voor luisteren waarschijnlijk ongeveer een 5.. Naja, heel tevreden mee
Heb je nog lang les?
Ik had tot 10 uur tentamens, daarna naar stal geweest en toen ik thuis kwam had ik echt een grote afknapper.. Maar nu na op de bank zitten gaat het wel weer, dus ik ga zo maar even wat leren en dan aan de slag. Na morgen lekker weekend.
Dinsdag herkansing en dan weer even klaar en bijna vakantie!
Een of andere idioot had het ruitje ingeslagen bij dat kastje waar je het glas kapot moet slaan als er brand is. Brandweer en alles erbij
de rector was not amused.. Wat ik ook wel begrijp. Tentamen ging wel goed, je werd alleen erg afgeleid. 
of er moeten een paar getuigen zijn.. Die bereid zijn zo'n iemand te 'verlinken'. Hij/zij krijgt een flinke rekening aan zijn broek sowieso.