Well done!

Schoolfeesten ga ik niet eens meer heen. Ik ga alleen nog maar naar het eindfeest dit jaar, of nouja, zelfs dat weet ik niet zeker

Heb nu ook eindelijk de tijd om zorgverzekeringen uit te zoeken
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Ben er echt vet blij mee! 
Echt knap.
suf weer haha
haha maargoed, het is gelukt. Mijn DigiD code was ik ook kwijt, maar mijn oom heeft hem omdat hij mijn belastingaanvragen doet, dus hem even gebeld en hij lachte zich dood dat ik mijn eigen code niet wist
haha, maar dus net direct maar aangevraagd, krijg 57.67 per maand. Jottum! En dan die 103.77 per maand tegemoetkoming, het lijkt al bijna alsof ik rijk word 
de basis (en dat is voldoende voor mij) is 90.90, maar voor studenten is dat 76beetje. Scheelt dus nogal, dus morgen eventjes bellen of ik al onder de categorie 'studenten' val
Anders ga ik denk voor TakeCareNow van Agis. Ofzo 
Ilsiie schreef:Zorgtoeslag is idd even nadenken, dat programma'tje vond ik nogal vaaghaha maargoed, het is gelukt. Mijn DigiD code was ik ook kwijt, maar mijn oom heeft hem omdat hij mijn belastingaanvragen doet, dus hem even gebeld en hij lachte zich dood dat ik mijn eigen code niet wist
haha, maar dus net direct maar aangevraagd, krijg 57.67 per maand. Jottum! En dan die 103.77 per maand tegemoetkoming, het lijkt al bijna alsof ik rijk word
Zo lange post met een hoop bedragen, maar ik was de weg even kwijt

Nueve schreef:Bij ons is het kerstgala alleen voor de eindexamenklassen wat het erg speciaal maakt.Bij de afterparty mogen wel andere mensen komen, maar daarvoor lekker niet nananananaaaaa.

), maar ik kwam gister heel laat thuis dus ik heb nog niet gevraagd hoe het ging
Ik had het wel goed geschreven. Had 25 fout trouwens, ipv 26
En het gemiddelde was 29 dus het was best okee

wel met leraren, maar wat kunnen die ook los gaan zeg! haha fantastisch..heb enorm gelachen ook. Foto's volgen zsm