Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
cruesli schreef:Het gesprek ging volgens mij wel goed! Ze vonden me alleen wat jong geloof ik, maar goed nu maar afwachten, morgen rond 16-17 uur krijg ik hét telefoontje

Nou dat ga ik dus écht niet doen. Dat vind ik zulks naar werk..
maar waar ik dus maar lekker enthausiast overheen gepraat heb
we wachten af. Thats_Me schreef:Verder weer een sollicitatiebrief gestuurd voor een bedrijfsleider functie waar ze weer veel ervaring in vragenmaar waar ik dus maar lekker enthausiast overheen gepraat heb
we wachten af.
Je moet je een beetje kunnen verplaatsen in de baan van de vacature. Denk je dat je die functie zult overleven met de kennis die je nu hebt?
Born2BCrazy schreef:Ook als er staat 5 jr of iets in die richting?
Thats_Me schreef:Born2BCrazy schreef:Ook als er staat 5 jr of iets in die richting?
Ja tuurlijk! Als het een baan is die ik echt geweldig vind dan solliciteer ik gewoon. Ervaring zegt ook niet alles. Dan praat ik er gewoon overheen en "verkoop" mij aan de hand van de overige punten en mijn ervaring mbt stage en school.
Je kan het altijd proberen. Waarschijnlijk wordt het een nee maar dan weet ik van mezelf dat ik het tenminste geprobeerd heb.
. Je loopt dan toch wel tegen de lamp in je proefperiode maar toch
_Scarlet_ schreef:Ik vind dat inderdaad ook jammer, voor alle leuke banen (zoals bv. het aansturen van een team) moet je al meer ervaring hebben. Logisch natuurlijk, maar dát is wat ik leuk vind, en niet iets anders. Helaas moet je dan toch eerst dat andere doen voor je het leuke kunt doen.
Wendy schreef:_Scarlet_ schreef:Ik vind dat inderdaad ook jammer, voor alle leuke banen (zoals bv. het aansturen van een team) moet je al meer ervaring hebben. Logisch natuurlijk, maar dát is wat ik leuk vind, en niet iets anders. Helaas moet je dan toch eerst dat andere doen voor je het leuke kunt doen.
En waarom denk je dat dat is? Hoe kun je nou mensen aansturen als je niks snapt van hun werk?
Ik ken mensen die het doen hoor, maar dat zijn vaak behoorlijk slechte leidinggevenden...
Daar ben ik natuurlijk onderaan begonnen en heb uiteindelijk dus ook al leiding gegeven over een team en aan individuen etc. en had daar ook de (dagelijkse) eindverantwoording over
Dus ik weet daardoor dat ik het aan kan en er ook geschikt voor ben
Wendy schreef:_Scarlet_ schreef:Ik vind dat inderdaad ook jammer, voor alle leuke banen (zoals bv. het aansturen van een team) moet je al meer ervaring hebben. Logisch natuurlijk, maar dát is wat ik leuk vind, en niet iets anders. Helaas moet je dan toch eerst dat andere doen voor je het leuke kunt doen.
En waarom denk je dat dat is? Hoe kun je nou mensen aansturen als je niks snapt van hun werk?
Ik ken mensen die het doen hoor, maar dat zijn vaak behoorlijk slechte leidinggevenden...
)