Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
)
Koppen waar je de namen van moet kennen...
korfbalchick schreef:Van de wiskunde B2'ers. Wie heeft het bewijs kunnen leveren?! Ik gelukkig net voordat de bel ging, ging bij mij het lampje branden.. Ik ben altijd daarin zooo slecht geweestEn nu heb ik die gewoon gedaan.. Of er moet geen snars van mijn beredenering kloppen.. Dat gebeurt ook vaak

Moesten ze vorig jaar ook nederlands indie kennen? Want die kan ik niet vinden om te oefenen! Niseyra schreef:korfbalchick schreef:Van de wiskunde B2'ers. Wie heeft het bewijs kunnen leveren?! Ik gelukkig net voordat de bel ging, ging bij mij het lampje branden.. Ik ben altijd daarin zooo slecht geweestEn nu heb ik die gewoon gedaan.. Of er moet geen snars van mijn beredenering kloppen.. Dat gebeurt ook vaak
Ja ik had em, ik was helemaal triomfantelijk
Dat was echt het onderwerp waar ik tegenop zag, en ik zag het gewoon in 3 seconden
dus alle tijd om me nog op die te richten. Daar was ik ook zeker blij mee! En kans berekeningen zag ik heel erg tegenop. IK zat zodichtbij het goede antwoord, zet ik toch, heeeel simpel. 2^12 neer
moet een 4.8 halen dat is me nooit gelukt 

Dat is nog niet zo vermoeiend 

) en ik heb het ook alleen maar gekozen omdat ik uit duits, frans en filosofie 2 vakken moest kiezen en ik dus géén frans kan. Dus we zullen wel zien wat het wordt
Ik baal er alleen een beetje van dat ze het zo stom voor geschiedenis gepland hebben...
! Na het parcourslopen rustig Lipso klaar gaan maken en eerst even tussen de dressuurruiters losgereden. Toen naar het losspringen en daar wat gesprongen. Ging fijn. Er waren nog maar weinig foutlozen toen ik de ring in ging en er waren er toch wel een stuk of 25 geweest.
! Filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=3mmoTW4FISE 
.
!

. 

Jullie hupsen er zo overheen, jammer van het balkje op de 2e, op het eerste gezicht zag je niet dat Lipso de hindernis aanraakte maar goed. Toch een 10e plaats en een heel mooi L debuut