[HK] VWO eindexamengangers 2007

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

A0000

Re: [HK] VWO eindexamengangers 2007

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-07 12:57

Pff ik snap nog steeds niet hoe het kan dat jullie geschiedenis allemaal zo makkelijk vinden, ik kom er gewoon niet doorheen! Wat leren jullie voor engels, gewoon proefexamens enzo?

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-07 13:01

Ik ben voor engels alleen maar aan het lezen. En wat aan het praten en smsen met een vriend (die kan geen NL Knipoog )

Geschiedenis is aardig bij mij blijven hangen, erg fijn!

A0000

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-07 13:13

Ik heb nu het eerste boek samengevat (de basisvragen) en nu ik het allemaal weer een keer gelezen heb geloof ik dat het wel aardig blijft hangen ook... Leren jullie trouwens ook die portrettengalerij of is dat niet zo belangrijk?

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-07 13:13

Portrettengalerij? Nagelbijten / Gniffelen

A0000

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-07 13:15

Die achter in het boek staat Clown Koppen waar je de namen van moet kennen...

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-07 13:15

Dat hebben wij helemaal niet. Nagelbijten / Gniffelen

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-07 13:17

Het is wel handig om die koppen te kennen, voor het geval ze in een spotprent staan

A0000

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-07 13:42

Ohja! Dat is slim, had ik nog niet aan gedacht... Toch maar gaan leren dus Clown

SummerRemedy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-07 13:46

korfbalchick schreef:
Van de wiskunde B2'ers. Wie heeft het bewijs kunnen leveren?! Ik gelukkig net voordat de bel ging, ging bij mij het lampje branden.. Ik ben altijd daarin zooo slecht geweest Bloos En nu heb ik die gewoon gedaan.. Of er moet geen snars van mijn beredenering kloppen.. Dat gebeurt ook vaak Haha!

Ja ik had em, ik was helemaal triomfantelijk Tong uitsteken
Dat was echt het onderwerp waar ik tegenop zag, en ik zag het gewoon in 3 seconden Go jij! Go jij!

Sausja

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-07 13:57

Zo en ik kon gisteren opeens niet meer op mijn eigen naam inloggen!!

Voor engels gewoon oude examens oefenen.
Heb net geschiedenis geoefend maar ik moet nog wel wat extra gaan leren! Tong uitsteken Moesten ze vorig jaar ook nederlands indie kennen? Want die kan ik niet vinden om te oefenen!

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-07 14:44

Nee die hoefden ze vorig jaar niet te kennen. Geschiedenis is een hel.

korfbalchick

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-07 14:59

Niseyra schreef:
korfbalchick schreef:
Van de wiskunde B2'ers. Wie heeft het bewijs kunnen leveren?! Ik gelukkig net voordat de bel ging, ging bij mij het lampje branden.. Ik ben altijd daarin zooo slecht geweest Bloos En nu heb ik die gewoon gedaan.. Of er moet geen snars van mijn beredenering kloppen.. Dat gebeurt ook vaak Haha!

Ja ik had em, ik was helemaal triomfantelijk Tong uitsteken
Dat was echt het onderwerp waar ik tegenop zag, en ik zag het gewoon in 3 seconden Go jij! Go jij!

Bij mij duurde het wel wat langer dan 3 seconden.. totdat ik erachter kwam dat ik moest bewijzen dat hoek B ook hoek Beta moest zijn.. Ik had de hoop van 4 andere sommen opgegeven Bloos dus alle tijd om me nog op die te richten. Daar was ik ook zeker blij mee! En kans berekeningen zag ik heel erg tegenop. IK zat zodichtbij het goede antwoord, zet ik toch, heeeel simpel. 2^12 neer Gestoord

Annelous

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-07 15:25

Ik heb weer ff bijgelezen, zou ik ook een klacht heen sturen?
Vond bij Nederlands de samenvatting echt moeilijk!!, had alle samenvattingen geoefend, maar nog nooit zo'n vage tegengekomen.
En wiskunde was gewoon een ramp Boos! moet een 4.8 halen dat is me nooit gelukt

cracker

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-07 15:40

Gewoon een klacht insturen Lachen
Alle klachten zijn welkom Vork

Zo ik heb mijn hele kamer even onderhanden genomen Schijnheilig
Boekenkast uitgespot, boeken uitgezocht en weer mooi ingedeeld. Hele kamer gestofzuigd en mijn klerenkast uitgemest en de stapeltjes weer netjes recht gelegd Haha!

Viel mij nog mee dat ik nu pas een opruimbui krijg, meestal heb ik dat voor het leren al, maar economie leren dus weer mooi een dag uitgesteld Schijnheilig

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-07 15:43

Haha goed man! Ik ben niet verder gekomen dan het opmaken van mijn bed.
Het is echt een grote bende. Ben wel wat gewend van mezelf maar het is nu wel echt extreem Nagelbijten / Gniffelen
Wanneer heb je Economie?

Vandaag lekker op concours geweest. Een perfect excuses om niet te hoeven leren Schijnheilig
Ga vanavond wel even aan Engels wat doen Ja Dat is nog niet zo vermoeiend Knipoog
Maandag staat filosofie op het programma Lips are sealed Nagelbijten / Gniffelen

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-07 15:50

Bij mij is het ook een extreme chaos. Zowel hier (bij de pjoeter) als op mijn kamer!

Ik ben vanmorgen ook op concours geweest om foto's te maken, maar zit nou al een tijdje braaf tussen het foto's bewerken door te leren Huilen van het lachen

cracker

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-07 15:51

Hmm dat laatste zinnetje klinkt heel erg eng..
Lijkt mij best wel een lastig vak filosofie Clown
Kan je dat wel goed leren of is dat dingen begrijpen / ontleden?
Succes in ieder geval Knipoog

Ik heb donderdag pas economie maar ben de laatste periode niet meer naar de les geweest ( oeps dat is toch best wel erg eigenlijk... Dus dat moet ernstig opgefrist worden Clown

Hoe heb je gereden?

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-07 15:53

Donderdag? Ik dacht dat economie vrijdag was? Ach gut

Edit: het is ook vrijdag. Gelukkig Haha!

cracker

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-07 15:58

Geniaal Clown

Ik heb gewoon in mijn hoofd gehaald dat ie donderdag was (maar dat is natuurkunde Haha!
Je hebt gelijk economie is pas vrijdag, heb ik dus een dag extra om te leren Hyper!

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-07 16:01

Filosofie is wel te leren tot op een bepaald niveau.. Maar ik blijf het zweverig vinden Clown
Maarja het ligt me echt niet (ik vind het totaal niet interessant Bloos ) en ik heb het ook alleen maar gekozen omdat ik uit duits, frans en filosofie 2 vakken moest kiezen en ik dus géén frans kan. Dus we zullen wel zien wat het wordt Nagelbijten / Gniffelen Ik baal er alleen een beetje van dat ze het zo stom voor geschiedenis gepland hebben...

Fijn dat economie pas aan het einde van de week is.
Hopelijk heb je het optijd weer helemaal opgefrist!!

Mijn wedstrijd ging goed Haha!
's Ochtends om 6.00 uur ging de wekker al omdat er vroeg parcours gelopen moest worden (8.15 uur). Gelukkig hoefde ik niet te vlechten want het was voor het eerst L. Toen we aankwamen zag ik al een mooi parcours staan. Wel een pittig parcours. Bleek later ook een selectiewedstrijd te zijn voor de kring daar en ook een selectiewedstrijd voor Outdoor Gelderland. Het stond vrij hoog en ook wel breed. Dus gelijk een goed debuut Huilen van het lachen! Na het parcourslopen rustig Lipso klaar gaan maken en eerst even tussen de dressuurruiters losgereden. Toen naar het losspringen en daar wat gesprongen. Ging fijn. Er waren nog maar weinig foutlozen toen ik de ring in ging en er waren er toch wel een stuk of 25 geweest.
Lipso sprong erg fijn, lekker gereden en hij pakte het goed aan! Zijn fratsen die boven kwamen tijdens het vorige concours waren gelukkig verdwenen. Had alleen een pechbalkje op 2. Jammer maar wel erg tevreden. Stalgenootje was nog tweede geworden en ik had nog even op haar prijsuitrijking gewacht. Dat was maar goed ook want ik bleek ondanks mijn balk toch nog prijs te hebben. Was nog 10e geworden Hyper! ! Filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=3mmoTW4FISE

Oliefjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-07 16:03

Gefeliciteerd Haha! .

Annelous

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-07 16:04

hebben jullie trouwens ook kadootjes gekregen?
Wij kregen allemaal een doos, met een vlag en drinken en snoep enzo haha wel leuk

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-07 16:06

Dankjewel Lachen!

Kadootjes Nors opkijken

Oliefjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-07 16:09

Nou, ik heb helemaal nix gekregen Nagelbijten / Gniffelen .

cracker

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-07 16:10

Bij ons stonden er ook dozen bij de ingang van de gymzaal. Maar er stond geslaagd op het doosje dus eerst durfde niemand ze te pakken Clown
Maar er stond uiteindelijk geslaagd? op het doosje en aan het einde hing er een briefje boven, vwo meenemen.
Heb mij alleen gewaagd aan één kauwgombal en de lolly, de rest was niet te pruimen volgens de rest Schijnheilig
Havo had bij ons trouwens niet gekregen Bloos!

Vief, leuk filmpje Lachen Jullie hupsen er zo overheen, jammer van het balkje op de 2e, op het eerste gezicht zag je niet dat Lipso de hindernis aanraakte maar goed. Toch een 10e plaats en een heel mooi L debuut Lachen

Filosofie komt wel goed, gewoon zweverige verhalen op gaan hangen dan *LOL*
Laatst bijgewerkt door cracker op 17-05-07 16:10, in het totaal 1 keer bewerkt