Ja Bente, voelt echt rot. Ik heb het ook jaarlijks terugkerend
Rot slijmbeurs Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

NikkiLoves schreef:Word over 4 weken 'geopereerd' dan gaan ze die injecties in mn benen doen tegen de slijmbeursontsteking.. Nog 4 weken met pijn rondlopen dus, ondanks de ibuprofen 600 gr 3x per dag...
Sorry moest het even delen
xxxJulia schreef:Wel knap dat je het verteld hebt Bente!
Balen Nikki!
Betoog ging niet echt heel goed. Had het vanmorgen nog geoefend en toen had ik 9 minuten, wat dus prima is want je moest minstens 7 minuten. En toen werd ik heel zenuwachtig het uur ervoor. En toen stond ik voor de klas en toen ging het helemaal mis. Inleiding begon ik nog wel redelijk rustig, maar ik ging steeds sneller praten en de laatste paar minuten ging ik echt als een soort sneltrein waardoor niemand er geloof ik nog iets van begreep. Maar ik had 6.12 minuten, dus viel opzich nog wel mee want dat is maar een halve punt aftrek.
angelastolk schreef:zit echt in een dilemma..kijk: ik kreeg net een app van de bazin van m;n verzorgpony of ik morgenavond mee wilde gaan om te helpen hem te 'verhuizen' naar z'n andere stal (hij staat s'winters altijd ergens anders dan zomers) nu wil ik natuurlijk echt suuuppeerrr graag mee! maarrr...heb natuurlijk wel huiswerk..dat ben ik nu allemaal zo aan het voorwerken dat ik voor donderdag geen huiswerk meer heb, maar heb dan nog wel een wiskunde toets(ben al begonnen met leren)...echt moeilijk dit..heb zo het idee dat als ik mee ga ik me weer schuldig ga voelen ten opzichte van mezelf..
liefsmarleen schreef:Balen Nikki...
Moeten jullie betoog ook presenteren?
Altijd lastig ja, leuke dingen doen of huiswerk... Probeer het inderdaad goed te plannen?
Wat moet je voor PO doen? Ik kijk ook altijd films en heb dan altijd tijd tekort voor mn huiswerk haha. Stomme popcorntime dan ook he
Vandaag naar die varkensstal geweest, het was zooo ver fietsen haha.
Voor pws moeten we alleen nog enquete en interview uitwerken en dan ons eindproduct maken. En dan is dat helemaal over
Nayomie schreef:Iemand bekend met 'the Awkward moment'? Leuke film?
quote]
Ik vind het ook een leuke film
liefsmarleen schreef:
haha wat een schattig varkentje
Harpoon schreef:Hoooooi. Ik heb mijn aardrijkskunde samenvatting eindelijk af, nu maar eens frans in quandle zetten en daarna bezig voor profielwerkstuk.
Ik ben verslaafd aan gossip girl..