Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

met een 7. De toets is voor 9 studie punten.

_Judith schreef:Sanne, weet jij toevallig of je eigen docent de toets nakijkt? Mijn cijfer staat er nog niet op

En op stage waren ze ook helemaal tevreden. Quir schreef:Je krijgt inderdaad alle studiepunten al bij een 5,5. Als ik niet duaal verder wilde, had ik ook niet herkanst (met een 8 kan ik namelijk al een 5 compenseren).
Het is alleen niet een vak, Kosseh. We hebben maar één tentamen van alle vakken samen (maar inderdaad alles weer een keer doorlezen en dan komt het wel goed). Alleen de volgende periode hebben we een tentamen van stralingsdeskundigheid er bij (die we overigens verplicht moeten halen voor het diploma stralingsdeskundigheid, die zal jij ook moeten halen?).
Fijn dat je je toets gehaald hebt! Goed gevoel he, die studiepunten. Haha.
Ik heb nu 8 studiepunten, dat is wat we deze periode konden halen. Heb jij al praktijk toetsen gehad? Moeten jullie van alles een praktijk toets doen? Wij krijgen maar één van de domeinen (echo, nucleaire geneeskunde, radiodiagnostiek of radiotherapie), je weet alleen niet van te voren welke.
heb er nu 12 en kan er nog 2 bij krijgen. kosseh schreef:Quir schreef:Je krijgt inderdaad alle studiepunten al bij een 5,5. Als ik niet duaal verder wilde, had ik ook niet herkanst (met een 8 kan ik namelijk al een 5 compenseren).
Het is alleen niet een vak, Kosseh. We hebben maar één tentamen van alle vakken samen (maar inderdaad alles weer een keer doorlezen en dan komt het wel goed). Alleen de volgende periode hebben we een tentamen van stralingsdeskundigheid er bij (die we overigens verplicht moeten halen voor het diploma stralingsdeskundigheid, die zal jij ook moeten halen?).
Ik heb nu 8 studiepunten, dat is wat we deze periode konden halen. Heb jij al praktijk toetsen gehad? Moeten jullie van alles een praktijk toets doen? Wij krijgen maar één van de domeinen (echo, nucleaire geneeskunde, radiodiagnostiek of radiotherapie), je weet alleen niet van te voren welke.
Ja praktijk toets al gehad en die ook voldoende afgesloten. Wij werden een week van te voren ingelicht welk van de 4 delen je moest doen. Waarneer moet jij practicum doen?
Stralings deskundigheid moeten wij ook halen. Weet alleen niet of dat deze periode is.
Die studie punten voelen echt goed jaheb er nu 12 en kan er nog 2 bij krijgen.
Heb jij je taken enzo al gekregen? Ik weet me rooster wel maar weet nog niet wat ik moet lezen en voorberijden voor de les, echt raar.
Quir schreef:kosseh schreef:Je krijgt inderdaad alle studiepunten al bij een 5,5. Als ik niet duaal verder wilde, had ik ook niet herkanst (met een 8 kan ik namelijk al een 5 compenseren).
Ja praktijk toets al gehad en die ook voldoende afgesloten. Wij werden een week van te voren ingelicht welk van de 4 delen je moest doen. Waarneer moet jij practicum doen?
Stralings deskundigheid moeten wij ook halen. Weet alleen niet of dat deze periode is.
Die studie punten voelen echt goed jaheb er nu 12 en kan er nog 2 bij krijgen.
Heb jij je taken enzo al gekregen? Ik weet me rooster wel maar weet nog niet wat ik moet lezen en voorberijden voor de les, echt raar.
kosseh schreef:O dan heb je nog wel even voor je praktijk. Ik had Radiotherapie, moest een lokalisatie ct maken. Ik hoopte op nucleaire geneeskunde maarja dit moet je nou eenmaal ook kunnen.
Echo was bij ons de moeilijkste, heel veel over de knoppen en functies
Wij krijgen alle taken in een bestand(moet je van blackboard halen) en dat kan je openen met een progama dat we op een usb hebben gehad. Maar het staad nog niet op blackboard.
Wij moeten volgens mij 4 halen en dan kan je zelf kiezen of je 3 erna doet. Welke moet jij halen?
zijn de zelfstudies van MV altijd zo veel bij jullie?
Vind het best grappig om te lezen dat de opleidingen nog best veel verschillen, had dat niet verwacht.
Edit onlogische zin aangepast.

Succes ermee..