Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marcella schreef:Stond eerst op de A16 moerdijkbrug. Nu gelijk een stuk veiliger. Als ik het heel veel pech heb is het de distributieriem en dan is het einde verhaal spaarpot na al die jaren is leeg.
Marcella schreef:Volgens ANWB meneer zou mijn koelvloeistof lekken. Nu stond dit al op de planning om te vervangen, want dit was de laatste keer bijgevuld met water.
Cer schreef:Ballen Suzanne... welke regio zit jij ookalweer?
Ik ben van de week afgewezen voor een vacature omdat ze ipv een daadkrachtig (zoals in de advertentie stond) een afwachtender, terughoudender iemand hadden gekozen.
Wat schetst mijn verbazing dat het bedrijf dezelfde vacature weer geplaatst heeft? Dus toch niemand gekozenZeg dan gewoon dat ik niet goed genoeg ben oid....
Cer schreef:Ik ben van de week afgewezen voor een vacature omdat ze ipv een daadkrachtig (zoals in de advertentie stond) een afwachtender, terughoudender iemand hadden gekozen.
Wat schetst mijn verbazing dat het bedrijf dezelfde vacature weer geplaatst heeft? Dus toch niemand gekozenZeg dan gewoon dat ik niet goed genoeg ben oid....
SuSem schreef:Ik krijg net een mail van iemand, die mijn CV op banenmatch had gevonden. Ze hebben een functie als zelfstandig ondernemer binnen hun bedrijf, waarvoor ze mij gschikt achten. Volgens mij is het zo'n bedrijf waar je je dan in moet kopen ofzo. Per pb kan ik de website wel even door sturen. Weet niet wat ik ervan moet denken?