Hopelijk morgen vroeg ook niet.
Mijn eerste tentamen zit er op.. Hij was pittiger dan verwacht. Nu maar even leren voor mijn 2e tentamen.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xlisza schreef:Nou ben na 3 uur toch thuisgekomen, wat n weertje.
Gelukkig was ik wel op tijd voor de inzage.
Keek ik mijn adviesbrief in zag ik dat ik voor het onderdeel schrijfvaardigheden een 8,3 had, maar omdat het juridsiche deel niet klopte en ik daar een 4 had, telt de 4.
Echt stom want gemiddeld was het anders nog n voldoende gweest..
annika_s schreef:xlisza schreef:Nou ben na 3 uur toch thuisgekomen, wat n weertje.
Gelukkig was ik wel op tijd voor de inzage.
Keek ik mijn adviesbrief in zag ik dat ik voor het onderdeel schrijfvaardigheden een 8,3 had, maar omdat het juridsiche deel niet klopte en ik daar een 4 had, telt de 4.
Echt stom want gemiddeld was het anders nog n voldoende gweest..
dit heb ik vorig jaar met mijn paper gehad alleen dan omgekeerd, ik had een 8.7 voor mijn juridische inhoud maar een 4.9 op schrijfvaardigheid, beide moesten voldoende zijn dus telde de 4,9.
Dat is zo zuur ik baalde ook verschrikkelijk!
Ronaa94 schreef:Hier gaat het ook goed, al zit ik redelijk in de stress. Ik heb maandag de wiscat (rekentoets) en dat is mijn laatste kans anders moet ik stoppen met de opleiding... Ben dus al wekenlang alleen maar aan het rekenen rekenen rekenen.
En daarbovenop moet ik mijn kernproduct maandag ook ingeleverd hebben en dat vergeet ik dan een beetje