Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Pferdelove schreef:Linde_ schreef:Net een bioexamen gedaan en had er een 6,4 voor! Eerder vandaag voor natuurkunde een 6,8Ik ben nu allerlei vakken aan het doen behalve Latijn
Natuurkunde een 6.8?! Ik ben jaloeers, ik heb nog niet hoger weten te scoren als een 6.0, ik verwacht er ook niet heel veel van op het examen
Dan maar hard voor biologie oefenen haha
en Latijn lijkt me sowieso één grote hel, ben nog steeds blij dat ik het niet gekozen heb ondanks de leuke reizen!
Citaat:Heb wel een examencursus gehad voor natuurkunde, zonder die cursus zou ik nooit voldoendes kunnen hebben gehaald. Ik heb een bestandje in mijn GR waar ik die cursus volledig in heb verwerkt, zou wel kunnen sturen als je dat handig vindt.
xJolien schreef:Niemand met bestandjes voor op de GR van wiskunde A?
Laatste poging om het te vragen, anders ga ik maar gewoon met een lege rekenmachine het examen in
stitchlover schreef:Doet iemand hier eigenlijk wiskunde C?
Sabine_Duco schreef:En deze weet ik ook even zo snel niet:
Geef twee redenen waarom
de meeste regenten in Holland niet erg enthousiast waren over de functie die Willem III in 1688 verwierf. (3 pnt)
Hij werd toen koning van Engeland.
Gracezellaa schreef:Ik heb echt zo veel zin om uit te gaan vanavond. Willen jullie please tegen me zeggen dat dat zó niet verstandig is midden in de examens en dat ik nog maar eventjes anderhalve week moet wachten?
Alvast bedankt