Degene die werk gevonden hebben: gefeliciteerd!
@ Cer: kogel door de kerk?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ruitje schreef:Zo, tijdje niets gepost hier. Was druk bezig om bij een kennis een administratieve stage te lopen, stond wel leuk op mijn cv denk ik. Nu maar hopen dat dat echt zo blijkt te zijn.
ruitje schreef:@ Cer: kogel door de kerk?
Cer schreef:En dan is er nog het probleem van het niet op kunnen zeggen van een jaarcontract.. Nou ja, als ik een leuke vacature zie, reageer ik. Niet geschoten is altijd mis, en dan zie ik wel wat er gebeurd. De kans dat ik ergens op gesprek mag komen is toch al heel klein
Cer schreef:Ja ik heb een jaarcontract, lopend tot februari volgend jaar. Maar de zaken gaan hier slecht en het risico dat het bedrijf stopt, zit erin (en zo leuk vind ik het hier nou ook weer niet) .
Maar als ik voor het einde van mn contract een andere baan zou vinden, is er ook nog een zeer grote kans aanwezig dat ik die baan niet aan kan nemen, omdat ik mn jaarcontract niet op mag zeggen![]()
Nou ja, wie dan leeft, dan zorgt...
kaatje77 schreef:Thanx Saskia.
Welk soort opdracht krijg je dan precies?
Mijn zwager zou ook ergens een goed baan krijgen als chef-kok, moest hij 10 menukaarten aanleveren met verschillende gerechten, dus hij bloed zweet en tranen om alles binnen een week aan te leveren, kreeg hij te horen: ja heel mooi, maar je bent te duur
Daar trapt hij dus niet weer in
Gelukkig is hij deze week ook weer begonnen, bah, nooit leuk als je thuis zit