Als ie weg gaat heeft ie er 2 jaar gezeten... Waarvan we bijna 2 jaar echt n soort klik hebben Echt super goeie vrienden zijn enzo Alleen n relatie, ja dat word t op een of andere manier niet echt...
1234
Geplaatst: 13-02-12 22:12
woow das wel lang! Zal wel een zwaar 'afscheid' worden?
Nederland is niet groot gelukkig. En we hebben hem relatie, dus dat scheelt. 1 keer in n ontzettend dronken bui gezoend. Waarna we zoiets hadden van oké, en nu? En t er daarna niet meer over gehad...
jaah das wel zo xD Maar toch, na 2 jaar naast elkaar op kamers gewoond te hebben.... Nu komt er iemand anders waar je waarschijnlijk weer het vertrouwen bij moet winnen als het ware xD En hopen dat het iemand is waar je ook een klik mee krijgt.
Hmhm ja, maar dat gaat wel goed komen denk ik! Heb wel t liefste iemand naast me die ik bv van bokt, school of via via ken. Of iemand die al n huisgenoot kent. Gewoon om die tussendeur...
1234
Geplaatst: 13-02-12 22:19
klopt xD Zou ik ook het liefst willen Snap t helemaal Nja mocht de kamer nou echt heel erg in de smaak vallen en hij voor de zomer vrij komt en mn ouders ook zoiets hebben van 'Doen!' dan zou het wel eens kunnen dat ik die kamer neem Je weet maar nooit
Brrr heb t echt koud. Denk dat ik nog maar ff n kop thee zet Heb n lichtelijke thee verslaving geloof ik, hihi!
1234
Geplaatst: 13-02-12 22:23
haha ik drink bijna nooit thee alleen als ik ergens ben en het aangeboden wordt of als er niets anders is wat ik lust (dan vind ik het wel zo beleefd om het aan te nemen ) Vind het niet vies, maar houd niet zo van warm drinken Vind het al snel te heet.
haha je hoeft niet speciaal voor mij wat te halen hoor xD Meestal drink ik gewoon limonade zonder prik oid xD (Crystal Clear bijv.) Lust geen prik water/limonade.
Ah oké nou ik heb meestal wel aanmaak limo of n sapje in huis, dus dat komt goed!
1234
Geplaatst: 13-02-12 22:32
jaah das al helemaal prima hahah k ben verder niet zo moeilijk, behalve dan met prik-drinken Dat vind ik echt 'vies' Krijg k gewoon echt niet naar binnen. Soms wel onhandig als ze ergens alleen cola en fanta/sprite enzo hebben, maargoed
Haha! Oké Ben echt benieuwd wat je van t huis/de kamer vind. Kamer van buur kan ik niet laten zien vrees ik...
1234
Geplaatst: 13-02-12 22:34
jaah ik ben ook benieuwd joh! kan me er weinig bij voorstellen xD Ben natuurlijk dit kleinschalige gewend hahah Neej maar jouw kamer is toch bijna t zelfde als die van die ander?
K was wel voordat ik deze kamer had, nog bij 2 andere kamers wezen kijken, maar dat was echt een bende en oud enzo. Blij dat ik daar niet heen ben gegaan. Had het daar nooit volgehouden Heb het al goed getroffen met waar ik nu zit, in vergelijking met die andere kamers.
Ja, onze kamers zijn gespiegeld en op t wasbakje in de wc wat ik wel heb en hij niet en het nieuwe raam wat hij wel heeft en ik niet het zelfde En ik zit in t hoekje hij heeft aan beide kanten buren. Verder zijn er niet zo veel verschillen.
1234
Geplaatst: 13-02-12 22:40
haha okeej xD Nja k zal het zien
Hier zijn alle 3 de kamers verschillend xD (logisch) K had net heel ff de kamer van die nieuwe huisgenoot gezien, en die heeft er ook echt een jongens kamer van gemaakt ook qua inrichting en (oud) meubilair
Aan beide kanten buren is beter koelt je kamer minder snel af.
Ik heb een lijstje (hoewel? Lijst ) gemaakt van dingen waar ik wil/ga solliciteren Ga nu even een sollicitatie de deur uit doen voor de Mol, da's de 'Stadsherberg ende Taveerne' Een soort restaurant in Middeleeuwse stijl.. Er lopen kippen over de vloer om de etensresten op te eten en je krijgt geen bestek, je eet alles met je handen uit houten kommetjes Echt super lekker eten hebben ze, en ik ken iemand die daar werkt dus dat werkt misschien nog in mijn voordeel En ik denk niet dat ze er moeilijk doen over mijn piercings/tatoo's
_AB_
Geplaatst: 13-02-12 22:46
Hier verschillen de kamers ook wel wat van grote. Maar deze 2 zijn toevallig even groot En buur heeft idd ook echt n manneninrichting... Maarja, mijn kamer is echt n huiskamer-kamer zeggen ze hier, haha!! Enige wat ik nog wil is n 2 persoons bed en dan is m'n kamer compleet
1234
Geplaatst: 13-02-12 22:59
hahah hier heb ik wel een ikeabed die k uit kan schuiven tot 2persoonsbed (heb alleen geen extra matras hierzo), maar dan kan je amper lopen door mn kamer Hier is het ook wel een beetje een huiskamer met mijn grote kast met mn tv , maar dan zonder zithoek (https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hp ... 5872_n.jpg) K wilde eerst wel heel graag een soort zithoek,maarja dat pastte niet
Zoow ik heb ook ff de pan en mn kop soep enzo afgewassen ook weer gedaan Hoef k dat morgen niet meer te doen. Morgen lekker pas om 13:00 op school zijn, dus kan uitslapen Vorige week dinsdag was het nog bijna -10/14 graden, nu wordt het 6 graden
Ah, die ene witte? Die heel veel mensen hebben? Ah zo laat beginnen is echt super chill! Ik ga morgen school een mail sturen. Ff dingen regelen enzo. Morgen avond kookt er n huisgenootje, ook wel erg chill Alleen lust ie geen of bijna geen groente wat n beetje jammer is... Dat is n andere dan badkamer buurman trouwens
1234
Geplaatst: 13-02-12 23:05
jaah die ene witte Die hebben indd heel veel mensen xD maar hijs echt handig! Al zijn de lades eronder, wel leeg K laat meestal de kleren in de koffer zitten tot ik ze gebruik, en mn vuile was gooi ik in een was-ton En dan gooi ik als ik naar huis ga weer alles in mn koffer xD Dus eigenlijk gebruik ik de lades niet
Is indd chill om zolaat te beginnen Helaas de dinsdag na de vakantie plannen ze wel een les (anatomie) in om 9:00
Ohw en ik ben zo blij! Het practicum van het ontleden van een rat, is vrijwillig Dat ga ik dus echt niet doen Dan weet k nu al dat ik van mn stokje ga hahah Vriendin wilde me overhalen, maar uit voorzorg doe ik het maar niet k heb het ook nergens voor nodig om een rat ontleed te hebben hahah
Ik gooi zoveel onder mijn bed Nu ligt er oa mijn weekendtas en een paar platen laminaat die we over hadden van het vloerleggen. En meer duistere voorwerpen xD (ws sokken en schoenen die ik kwijt ben)
Bleh ik heb geen zin om de was op te ruimen. Ben nu een sollicitatie voor de Tuinen aan het schrijven
1234
Geplaatst: 13-02-12 23:10
hahah jaah das t voordeel van zo'n bed als ik heb, er verdwijnt niets onder, je doet alles zelf in de lades xD Ik ga nu ff niets meer doen, morgen nog ff een tekst lezen voor de les Verrijking van morgen
Laatst bijgewerkt door 1234 op 13-02-12 23:10, in het totaal 1 keer bewerkt
_AB_
Geplaatst: 13-02-12 23:10
Ah ja, das wel handig, kleding in je koffer houden!! Scheelt weer gesleep Zo ik ben echt best moe nu... Maar eens op tijd naar m'n bed vanavond ofzo...