Hallo Allemaal!
Even iets over mijzelf (wil je meer weten PB staat open hihi): ik heb een webshop met ruitersportartikelen met een heel erg breed assortiment en veel verschillende merken. Nu las ik dat hier toch aardig wat boktondernemers zijn en wellicht heb ik een leuk merk die jullie eventueel kunnen gaan verkopen in jullie webshop. Ik heb mij er zeer goed in verdiept en ga dit merk zeker aanbieden op mijn webshop (zal ongeveer over twee werken allemaal rond zijn).
Het gaat om voedingssupplementen voor paarden, geheel goedgekeurd merk, Duits merk, er zit een winstmarge voor jezelf op van 40%, GEEN grote investeringen voor je kunt beginnen, GEEN minimale jaarorders, je kunt er mee stoppen wanneer je wilt, eigenlijk is het gewoon de moeite waard om het te proberen!
Je hoeft niet ingeschreven te staan bij de KVK (mag natuurlijk wel voor de 'te vorderen OB'), je krijg altijd een factuur bij de bestelling. Je kunt je ook aanmelden voor dit merk en zelf inkopen voor eigen gebruik tegen inkoopsprijs dit is ook geen probleem

Hoop op leuke enthousiaste bokt ondernemers die samen met mij dit merk in Nederland bekend willen gaan maken

Spreekt het je aan en wil je meer informatie stuur mij dan even een PB.