Bokt-ondernemers; wie nog meer? Tips & Ideeën! Deel 3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Hilda79

Re: Bokt-ondernemers; wie nog meer? Tips & Ideeën! Deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-11 10:39

Als ze interessant zijn prima maar de RT met nog.zoveel volgers te gaan of bij zoveel volgers verloten we. Begin ik onderhand erg irritant te vinden. Dat maakt Twitter voor mij minder leuk.
Dat account terugvolgers is niet leuk.

Georgette

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-11 11:23

Ik snap wel wat je bedoeld. Tip; volg mij niet meer, zal een hoop schelen. Sinds ik twee weken geleden een retweetactie heb gewonnen door simpelweg 1 keer op retweet te klikken heb ik nogal de smaak te pakken :o

11AFotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-11 13:24

Die tweets vielen mij idd ook al op, Georgette. Ik stoor me er niet aan... Wat ik vervelender vind is als iemand steeds dezelfde adviezen blijft geven en zo'n 20 in 1 uur!

Nuage

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-11 13:49

Ik heb mijn BTW aangifte nog niet gedaan vanwege persoonlijke omstandigheden (zoals hier verteld was ik zwanger, helaas is het hartje gestopt met kloppen en ben ik afgelopen donderdag gecuretteerd. Ben er dus compleet niet mee bezig geweest). Iemand enig idee of ik een boete kan verwachten? Hopelijk kan ik morgen die aangifte doen.

Georgette

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-11 13:50

Jeminee Nuage, dat moet verschrikkelijk zijn. Logisch dat je hoofd er niet naar staat, ik hoop dan ook dat er niet meteen een boete voor je komt. Heel veel sterkte!

11AFotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-11 13:54

Wow, Esmeralda.... wat erg!!! Gecondoleerd! Dat is echt verschrikkelijk en heel oneerlijk!! Neem ff de tijd om dit te verwerken!! Hopelijk krijg je eerst een waarschuwing!!!

Als je iemand nog hebt voor een schouder, dan weet je ons te vinden!

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-11 14:05

K heb toch maar even internet voor een weekje op de camping "besteld", het is nu toch nog rotweer en Rutger zit veel te lezen en te slapen, dan kan ik mooi nog even verder met de puntjes op de "i" zetten in de webshop! Anders duurt het nog zo lang voor ik online kan, terwijl het in principe helemaal niet veel werk meer is...

@Nuage: Wat erg, heb er kippenvel van... Heel veel sterkte met jullie verlies! Kan me helemaal voorstellen dat je totaal niet aan andere dingen denkt op dit moment.

Lovepaints

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-11 14:14

@Nuage: wat erg voor jullie; veel sterkte met het verwerken hiervan.

JolandaS

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-11 14:19

@Nuage: wat een akelig nieuws. Ik wens je heel veel sterkte met de verwerking van dit verlies. :(:)

Je kunt morgen even bellen naar de belastingdienst en de situatie uitleggen, maar de kans is groot dat ze gewoon hun regeltjes volgen.....

Apostrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-11 14:20

Nuage schreef:
Ik heb mijn BTW aangifte nog niet gedaan vanwege persoonlijke omstandigheden (zoals hier verteld was ik zwanger, helaas is het hartje gestopt met kloppen en ben ik afgelopen donderdag gecuretteerd. Ben er dus compleet niet mee bezig geweest). Iemand enig idee of ik een boete kan verwachten? Hopelijk kan ik morgen die aangifte doen.
Zou eens bezwaar aantekenen en het een klein beetje overdrijven, zodat het in de brief lijkt alsof je met spoed naar het ziekenhuis moest. Niet liegen, maar wel zorgen dat men het leest alsof je er gewoon echt niets aan kon doen.

Verderrr... heel veel sterkte.

JolandaS

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-11 14:27

Waarschijnlijk krijg je een heel zakelijke reactie dat je de aangifte al eerder had kunnen doen.
Wachten tot de laatste paar dagen brengt altijd het risico met zich mee dat er iets gebeurt waardoor je te laat bent.
Je kunt de aangifte gewoon direct na het einde van een kwartaal doen en de betaling in internetbankieren invoeren met een uitvoerdatum van ca. 4 werkdagen voor de uiterste datum dat de betaling binnen moet zijn.

Apostrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-11 14:36

JolandaS schreef:
Waarschijnlijk krijg je een heel zakelijke reactie dat je de aangifte al eerder had kunnen doen.
Wachten tot de laatste paar dagen brengt altijd het risico met zich mee dat er iets gebeurt waardoor je te laat bent.
Je kunt de aangifte gewoon direct na het einde van een kwartaal doen en de betaling in internetbankieren invoeren met een uitvoerdatum van ca. 4 werkdagen voor de uiterste datum dat de betaling binnen moet zijn.
Ook daar... kwestie van tactisch omschrijven ;)

holly

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-11 14:43

Jeetje Nuage wat een verlies! Ik wens je heeeeel veel sterkte!

DendroFleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-11 15:17

Nuage, veel sterkte. Kan me goed voorstellen dat je met je hoofd met andere dingen bezig bent. Je kan er een brief aan wagen, anders is het gewoon balen maar het is "maar" geld.

Hilda79

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-11 15:33

Nuage, ik wist het al even.

Heel erg veel sterkte. Belastingdienst komt wel.

Leedebee

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-11 15:57

@Nuage dat is ff flink %#%$#%$! veel sterkte!
Vaak kom je met zo'n rede nog best wel onder een boete uit hoor. Het zal je verbazen, maar daar werken "mensen" ;)

kohtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-11 16:35

Nuage heel veel sterkte.
Misschien kunnen jullie eens mee denken....
Ik heb een hondenpension waar het in de winter natuurlijk rustiger is.
Dan staat er dus 1 kennel leeg. De kennel is denk ik 15 lang bij 4 breed maar er staan natuurlijk hokken in.
Eigenlijk zou ik in de winter wat extra willen verdienen maar ik zoek iets met niet te hoge begin kosten.
Mijn wens is een escargot kwekerij maar hellaas kan je daar ook niet echt je brood mee verdienen.
Trimmen van honden ga ik ook niet doen.
Wie denk er mee?

Apostrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-11 16:36

heb je ook paarden?

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-11 16:39

Even een vraagje, alles op mn website is informeel, behalve de algemene voorwaarden en nu zit ik te twijfelen wat ik met mn factuur zal doen. Nu staat er onderaan: Leveringen geschieden overeenkomstig onze leverings- en betalingsvoorwaarden. Ik twijfel of ik het zal laten veranderen in: Bovenstaande order zal zo snel mogelijk worden geleverd. Heb je vragen, klachten of opmerkingen? Neem dan contact op via http://www.fuzzylicious.nl Wat vinden jullie?

kohtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-11 16:45

HLPhoto schreef:
heb je ook paarden?

Nee geen paarden.Wel kippen :D

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-11 16:50

Nou, dat wordt dus kippen fokken of wietplanten neerzetten ;)

Nee, ff serieus, uuuhm, wat zou je met die ruimte kunnen doen... Moet het wel dieren-gerelateerd zijn?

kohtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-11 16:56

Wiet heb ik ook aan zitten denken maar kan hier geen stroom tappen van een ander _O-
Nee het hoeft niet met dieren te zijn.
Mag ook iets simpels binnenshuis zijn.
Kippen zijn ook geen handig idee in de winter denk ik vanwegen het stoppen met leggen. En ze kosten al gauw 10 euro per stuk aanschaf.
Ook zal je daar een extra vergunning voor moeten hebben denk ik.
Volgens mij verdien je met dieren nooit echt geld.

11AFotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-11 16:58

@Joyce: Ik denk beide! Met de zin die er nu staat, dek je jezelf in tegen problemen, maar je andere zin is juist heel vriendelijk. Dus misschien die eerste zin in kleine letters helemaal onderaan??

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-11 17:11

Dat is idd ook wel een goed idee! Denk dat ik dat maar door ga geven!

Edit: Heb het nu zo gedaan: Bovenstaande order zal worden verzonden volgens onze leverings- en betalingsvoorwaarden. Heb je vragen, klachten of opmerkingen? Neem dan contact op via http://www.fuzzylicious.nl

@Kohtje: Maar moet je er echt een flink inkomen uit kunnen halen, of gaat het gewoon om "iets extra's" voor erbij? Hoe groot is het gat dat je moet overbruggen?

kohtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-11 18:05

Gewoon iets er bij voor de rustige tijden. Zit toch steeds meer te denken aan bijzondere kippen.