Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nuage schreef:Zou eens bezwaar aantekenen en het een klein beetje overdrijven, zodat het in de brief lijkt alsof je met spoed naar het ziekenhuis moest. Niet liegen, maar wel zorgen dat men het leest alsof je er gewoon echt niets aan kon doen.Ik heb mijn BTW aangifte nog niet gedaan vanwege persoonlijke omstandigheden (zoals hier verteld was ik zwanger, helaas is het hartje gestopt met kloppen en ben ik afgelopen donderdag gecuretteerd. Ben er dus compleet niet mee bezig geweest). Iemand enig idee of ik een boete kan verwachten? Hopelijk kan ik morgen die aangifte doen.
JolandaS schreef:Ook daar... kwestie van tactisch omschrijvenWaarschijnlijk krijg je een heel zakelijke reactie dat je de aangifte al eerder had kunnen doen.
Wachten tot de laatste paar dagen brengt altijd het risico met zich mee dat er iets gebeurt waardoor je te laat bent.
Je kunt de aangifte gewoon direct na het einde van een kwartaal doen en de betaling in internetbankieren invoeren met een uitvoerdatum van ca. 4 werkdagen voor de uiterste datum dat de betaling binnen moet zijn.