Ik meld me oook weer. Is al bijna een week geleden dat ik hier geweest ben geloof ik, zo druk steeds ! Dus moet nodig weer tijd vrij maken (A). Wat een goede cijfers allemaal ! En een 10 op PWS is idd erg hoog ! Goedsoo ! Wij hebben rond de 7.
En ik lees dat jullie engels al terug hebben? De cito luistertoets toch? Mijn engels lerares zei dat we deze pas volgende week of die week daarna terug krijgen.. afwachten dus. Duits had ik rond de 5,5 en spaans een 7,7 !
Ben inmiddels weer enigzins bijgelezen, las de pagina hiervoor dat velen 2 herkansingen hebben per periode? Super chill. Wij hebben maar 1 per periode, dit jaar dus maar 3 herkansingen,..
ik heb 9 fout van de 41 voor de duits luistertoets, 32 goed dus engels weet ik nog niet, was wel meer zei mijn duits leraar maar het kon er net zo goe dmaar 1 meer zijn, dat wist hij niet... en heb een 2,4 voor mijn natuurkunde, die ook eindelijk eens een keer nagekeken is is dus wel duidelijk wat ik ga herkansen
astriidj
Geplaatst: 03-02-10 17:49
Wij hebben elk jaar 3 herkansingen, maar mogen er max. 2 per periode. Dus je kan iedere periode 1 doen, of 1x niks + 1x twee + 1x 1
astriidj
Geplaatst: 03-02-10 17:55
Doet er iemand van jullie mee met de scheikunde-olympiade?
Goede cijfers komen langs Die 2,4 voor natuurkunde is wel jammer dan, gelukkig kun je 'm herkansen ik heb vandaag een 7,8 gehaald voor mijn Engelse mondeling. Voor mijn gevoel ging het niet zo goed, blijkbaar wel dus!
Pf, Bokt is echt mijn held. Heb een letter of motivation voor zo'n studie geschreven, op Bokt hulp gevraagd om het Engels te checken.. En ben er helemaal mee geholpen door een Bokker! Echt super hoe behulpzaam ze hier op Bokt kunnen zijn.
We hebben nu trouwens eindelijk een vervanger gekregen voor wiskunde (weet niet of ik dat verteld had, maar we zaten al een aantal weken zonder leraar) en daar hebben we morgen voor het eerst les van. Maar die man moet uit Groningen komen, dus we hebben nu ipv 4 uur, 3 uur per week wiskunde en dan op één dag, omdat ie anders teveel heen en weer moet reizen.