. Gelukkig heb ik nu nog twee partime banen, waarvan bij eentje mijn contract 1 oktober afloopt
. Maar ja nu ik afgestudeerd ben hoop ik toch wel gewoon iets fulltime te vinden! Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
. Gelukkig heb ik nu nog twee partime banen, waarvan bij eentje mijn contract 1 oktober afloopt
. Maar ja nu ik afgestudeerd ben hoop ik toch wel gewoon iets fulltime te vinden!
. Ben je wel lekker bezig en als je geluk hebt wordt je al betaald als je voor je deur in je auto stapt tot dat je voor je deur weer uitstapt
.
hahaha
. Dat is wel het belangrijkste!
.
. Ik ben laatst ook gebelt door Randstad voor werk. Maar ja dat was van oktober tot januari en dan zou ik daarvoor mijn partime baan (maar wel met vast contract) moeten opgeven. Daarnaast zou ik er ook minder gaan verdienen. Dus ja ging er niet echt op vooruit
.
.
. Wat dat betreft is de overheid wel altijd netjes! Bij al die functies krijg ik netjes een ontvangstbevestiging en een afwijzing
. 
. Hopelijk vind ik ook snel wat!
waarom? geen idee, was absoluut geen onaardige man 
) en dat mensen daar kunnen aanklikken of ze burger zijn, jurist of iemand van een bedrijf, om dan vervolgens naar de goede website doorgelinkt te worden. Op dat idee werd niet gereageerd ach ja toch maar stagiaire... Maandje later kwam het idee ineens van de directie, en toen was het fantastisch (maar nu twee jaar later nog niet gerealiseerd
, leuk hoor overheid!). 
), dus ja ik geef dat niet zomaar op.... Kan er nu wel mijn paard van betalen
. 
maar dat is meer om mij tijd te vullen haha