een jaar high school.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Denicee_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-10 15:33

true, maar volgens mij hebben ze dan niet echt een andere naam ervoor :') tis gewoon of Moped, of scooter :j

cooter |ˈskoōtər|
noun (also motor scooter)
a light two-wheeled open motor vehicle on which the driver sits over an enclosed engine with legs together and feet resting on a floorboard.
scooter
• [often with adj. ] any small, light, vehicle able to travel quickly across water, ice, or snow.
• a vehicle typically ridden as a recreation, consisting of a footboard mounted on two wheels and a long steering handle, propelled by resting one foot on the footboard and pushing the other against the ground.
verb [ intrans. ]
travel or ride on a scooter.
DERIVATIVES
scooterist |-ist| noun
Laatst bijgewerkt door Denicee_x op 04-10-10 15:34, in het totaal 1 keer bewerkt

Chrissy_

Re: een jaar high school.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-10 15:34

jaaa precies, komt goed, thanks :D

Chrissy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-10 15:41

Denicee_x schreef:
true, maar volgens mij hebben ze dan niet echt een andere naam ervoor :') tis gewoon of Moped, of scooter :j

cooter |ˈskoōtər|
noun (also motor scooter)
a light two-wheeled open motor vehicle on which the driver sits over an enclosed engine with legs together and feet resting on a floorboard.
scooter
• [often with adj. ] any small, light, vehicle able to travel quickly across water, ice, or snow.
• a vehicle typically ridden as a recreation, consisting of a footboard mounted on two wheels and a long steering handle, propelled by resting one foot on the footboard and pushing the other against the ground.
verb [ intrans. ]
travel or ride on a scooter.
DERIVATIVES
scooterist |-ist| noun

ooh dat is toch meer in de buurt denk ik :))

Denicee_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-10 17:11

*scooter moet dat zijn, had de s vergeten, als je 'I like to ride on my cooter' ofzo had geschreven dan had je geschreven van dat je het leuk vind om op je snot te rijden, althans zo noemt een vriend van mij dat een cooter _O- :")

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-10 19:13

Denice, rare woordenboek?

Scooter kennen ze gewoon hier hoor, is gewoon scooter :j

Denicee_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-10 08:18

hoezo rare woordenboek :p?
Mystery solved :)

Chrissy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-10 17:57

Denicee_x schreef:
*scooter moet dat zijn, had de s vergeten, als je 'I like to ride on my cooter' ofzo had geschreven dan had je geschreven van dat je het leuk vind om op je snot te rijden, althans zo noemt een vriend van mij dat een cooter _O- :")

hahahaha dat begreep ik wel gelukkig _O- _O-
MelanieB schreef:
Denice, rare woordenboek?

Scooter kennen ze gewoon hier hoor, is gewoon scooter :j

okee super :D

Denicee_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-10 18:31

hahaha, dat had wel voor hilariteit gezorgd dan :')

-Omdat het hier ookpartly gaat over amerika; yayayayay er is een kans dat alles weer goed komt tussen mijn Amerikaan en mij :):) yes dat moet ik even kwijt :') -

Chrissy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-10 18:40

Je Amerikaan? :D

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-10 18:52

Pff ze laten me niet gaan in December naa NY want ze willen niet dat ik m'n ouders zie. (organisatie) belachelijk...

Bellex

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-10 18:54

:oo en je ouders hebben al tickets?
Ja je had het kunnen verwachten omdat ze bang zijn voor heimwee... maar wat klóte!

JENNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-10 18:56

Reinoud's organisatie zegt dus ook dat ze liever niet hebben dat we de eerste drie maand contact met elkaar hebben. :\
Maaaar zondag gaan wij heerlijk twee uur lang skypen. <3

En officieel mogen we ook pas rond de meivakantie langskomen, maar waarschijnlijk ga ik ook al eerder. :j

Maar goed, Reinoud zit vlak bij Madrid. Misschien kunnen je ouders i.p.v. naar NY dichterbij komen?

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-10 18:58

Er staat nergens dat het niet mag, en bovendien tegen de tijd dan zit ik hier al 4maanden dus

Bellex

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-10 18:59

T blijft gewoon klote Mel :x

Hoe hou je je er nu onder Jen?

JENNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-10 19:02

Nou, ik vind eigenlijk inderdaad ook dat je dat voor jezelf moet beslissen. Je kent jezelf het beste, en als jij vindt dat je het aankan, moet je dat toch gewoon mogen en kunnen?

Zo hebben wij het ook -min of meer- afgesproken. Dat als Reinoud denkt dat hij het aankan ik eerder langskom, in mijn eentje. En later nog eens met z'n ouders.

Eh, ja. Wel goed. We hadden gisteren 1,5 jaar verkering. Dus even een dagje van -slik- maar wel een superlief kaartje gekregen en de kleine dingetjes zijn nu ineens grote dingetjes geworden. Elk berichtje is superfijn en dan maakt mijn hartje weer een vreugdessprongetje. En nu ik ook weet wanneer we dan gaan skypen heb ik weer wat om naar uit te kijken. (Zondag gaan we dus skypen, op mijn verjaardag. Maandag is Reinoud zelf ook jarig).

En eh, ja. Ik kan er natuurlijk nog wel verdrietig om zijn. Maar ik moet ook door en ja ... het is eigenlijk nu even heel vanzelfsprekend. Ik weet niet hoe ik het moet beschrijven. Maar nadat ik eindelijk na 12 dagen iets van hem gehoord heb is het goed.

Denicee_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-10 19:03

Chrissy_ schreef:

Nou, ik ben van april tot july ofzo, heel intensief := met een Amerikaan bezig geweest, elke dag skypen nonstop, we keken toe terwijl de ander sliep (6 uur verschil huh :+ ), zijn familie ontmoet, hij mijn familie ontmoet (thank god for skype) etc, en toen was het opeens allemaal over van zijn kant, echt heel bruut opeens toen ik terug was van vakantie van BAM. over. sindsdien bijna niet meer gepraat en ik had nog een souvenir voor hem, die had ik hem opgestuurd met een brief waarin ik hem heel veel heb verteld en nu heeft hij dus een antwoord en hij commente weer op mijn facebook etc :):) there's hope!

@ Melanie; das wel banketstaaf :(:) hadden je ouders hun tickets al?

@jen, hoe is't :(:)

JENNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-10 20:04

Ja goed. As I said. :)

Ik voel me echt heel goed nu. Zondag ga ik met Reinoud Skypen dus. En ik heb voor mijn verjaardag een gitaar gekregen (nouja, ben zondag jarig, maar heb hem alvast). En ik kan Paramore - My Heart nu "spelen" dus die ga ik zondag voor hem spelen. Want dat is zeg maar 'ons' liedje. <3

Ben echt trots op mezelf dat dat nu al lukt!

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-10 20:08

Zij gaan sowieso, ze hebben tickets... dus ja. Ga gewoon ff afwachten want iemand die ik ken ging vorig jaar met dezelfde organisatie en is wel 2 weken weggeweest en ik mag nog niet eens een klein weekend weg dus..
Dus heb het maar ff doorgegeven aan mn area rep en hopelijk komt er nog wat uit.

Stitatio

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-10 22:08

Wow wat streng allemaal! Ik heb helemaal geen regels! :oo

Chrissy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 07:09

MelanieB schreef:
Pff ze laten me niet gaan in December naa NY want ze willen niet dat ik m'n ouders zie. (organisatie) belachelijk...

aaaaah bah dat is echt klote :\
JENNx schreef:
Nou, ik vind eigenlijk inderdaad ook dat je dat voor jezelf moet beslissen. Je kent jezelf het beste, en als jij vindt dat je het aankan, moet je dat toch gewoon mogen en kunnen?

Zo hebben wij het ook -min of meer- afgesproken. Dat als Reinoud denkt dat hij het aankan ik eerder langskom, in mijn eentje. En later nog eens met z'n ouders.

Eh, ja. Wel goed. We hadden gisteren 1,5 jaar verkering. Dus even een dagje van -slik- maar wel een superlief kaartje gekregen en de kleine dingetjes zijn nu ineens grote dingetjes geworden. Elk berichtje is superfijn en dan maakt mijn hartje weer een vreugdessprongetje. En nu ik ook weet wanneer we dan gaan skypen heb ik weer wat om naar uit te kijken. (Zondag gaan we dus skypen, op mijn verjaardag. Maandag is Reinoud zelf ook jarig).

En eh, ja. Ik kan er natuurlijk nog wel verdrietig om zijn. Maar ik moet ook door en ja ... het is eigenlijk nu even heel vanzelfsprekend. Ik weet niet hoe ik het moet beschrijven. Maar nadat ik eindelijk na 12 dagen iets van hem gehoord heb is het goed.

gelukkig dat het wat beter gaat :(:)
Denicee_x schreef:
Chrissy_ schreef:

Nou, ik ben van april tot july ofzo, heel intensief := met een Amerikaan bezig geweest, elke dag skypen nonstop, we keken toe terwijl de ander sliep (6 uur verschil huh :+ ), zijn familie ontmoet, hij mijn familie ontmoet (thank god for skype) etc, en toen was het opeens allemaal over van zijn kant, echt heel bruut opeens toen ik terug was van vakantie van BAM. over. sindsdien bijna niet meer gepraat en ik had nog een souvenir voor hem, die had ik hem opgestuurd met een brief waarin ik hem heel veel heb verteld en nu heeft hij dus een antwoord en hij commente weer op mijn facebook etc :):) there's hope!

@ Melanie; das wel banketstaaf :(:) hadden je ouders hun tickets al?

@jen, hoe is't :(:)

wat leeeuk, hoe ken je hem? :D

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 07:13

Pff, ruige avond.

Soccer game gehad tegen CCHS, grootste tegenstander. 2-1 gewonnen.
maar Brandee en Hannah in ziekenhuis ;(

Hannah wss wat met spier, als dat zo is kan ze nooit meer sporten... en sport is her life... :(:)

En Brandee beide knieen iets met fractuur, dus die heeft ook ontzettend veel pijn, heb d'r net nog ff gesproken.

Ik ben gigantisch tekeer gegaan tegen een CCHS'er voetballer, zo onrespectvol zijn die zeg, BAH.
Ze knielden niet eens toen Hannah en Brandee beiden plat lagen, en dat doe je wel, uit respect.

Dus Mel was pissed OFF. Want ze vonden het maar een 'act'. what the...! -:(-

Maargoed, maak me wel zorgen om Hannah, feel so bad for both of them... maar heb hannah verder nog niet gesproken.

Afbeelding
Hannah in rolstoel :Y) in ziekenhuis gemaakt want gingen we per telefoon doorsturen naar Brandee. :)

Denicee_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 07:19

@chrissy via een vriendin die hun op vakantie heeft leren kennen :)
ze dacht dat we wel pasten, en it worked := toen kwam er bruut een einde aan en nu is er weer een beetje hoop :=

@ Melanie, awe lekker l*llig dan :/ Hoop dat het weer goed komt voor hun beide :(:)

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 07:38

Jeetje Melanie, dat moet een nare wedstrijd zijn geweest... hopelijk voor ze komt het goed!
Jammer dat je organisatie je niet naar NY laat gaan.. was eigenlijk al verbaasd dat het een optie was, maar als er nergens staat dat het niet mag is het wel een beetje jammer...

Jennx, lekker skypen dus! Veel plezier alvast :)

Denicee, wat grappig dat je op die manier contact hebt gehad met een Amerikaan! Lijkt me wel bijzonder als je elkaar nog nooit hebt gezien...

Chrissy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-10 11:20

Denicee_x schreef:
@chrissy via een vriendin die hun op vakantie heeft leren kennen :)
ze dacht dat we wel pasten, en it worked := toen kwam er bruut een einde aan en nu is er weer een beetje hoop :=

@ Melanie, awe lekker l*llig dan :/ Hoop dat het weer goed komt voor hun beide :(:)

aah wat leuk :D ik hoop het voor je

en wooow jeetje Mel wat heftig, echt hopen dat het weer goed komt zeg! :\

Desolate

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-10 05:44

Het blijft akelig stil..