Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Marchador schreef:Even een vraagje, hoe gaat het overleg met het salaris over het algemeen eigenlijk?
Ik begin maandag bij mijn nieuwe baan, maar omdat het allemaal wat raar liep ivm verkanties, kreeg ik net een mail wat mijn salaris zal worden. Normaal gesproken wordt dat toch overlegd of niet? Ik heb er namelijk heel geen informatie bij
Gelukkig heb ik nog even voor de sluitingsdatum.. 
Word als het goed is deze week gebeld.
cruesli schreef:Ik heb morgen een sollicitatiegesprek op de SpoedEisende Hulp.
Ik ben 2,5 jaar gediplomeerd als verpleegkundige en SEH is echt mijn droom om daar te werken.
Ik heb een dagje meegelopen en dat was al super.
Maar nu dat gesprek morgen, man man wat ben ik al zenuwachtig! Ik weet via iemand die daar werkt dat er maar 2 kandidaten op gesprek komen, dus ik heb 50% kans!!
Dus wil iedereen aub kaarsjes branden en duimen en hopen voor mij morgenvroeg om 9.15 uur?
Maar ja, meeste veel ervaring en direct leidinggevende functies.. Laten we maar even rustig beginnen dacht ik zo
Gelukkig gaf de werkgever aan de telefoon al aan dat hij mijn insteek (tussentijds werk just for the money) geen probleem vond, had hij nl wel al aan mijn CV gezien dat ik er zo één was
Zal mij benieuwen wat het gesprek geeft 
jolentinus schreef:succes milord, in wat voor sector werk je?

Arjette schreef:Marchador schreef:Even een vraagje, hoe gaat het overleg met het salaris over het algemeen eigenlijk?
Ik begin maandag bij mijn nieuwe baan, maar omdat het allemaal wat raar liep ivm verkanties, kreeg ik net een mail wat mijn salaris zal worden. Normaal gesproken wordt dat toch overlegd of niet? Ik heb er namelijk heel geen informatie bij
Meestal wordt in je tweede gesprek aangegeven wat het salaris wordt. Wanneer je dan uiteindelijk aangenomen bent ga je onderhandelen over je contract en daarin kun je dus onderhandelen over je salaris. Heb je nog geen contract getekend?

cruesli schreef:Ik heb morgen een sollicitatiegesprek op de SpoedEisende Hulp.
Ik ben 2,5 jaar gediplomeerd als verpleegkundige en SEH is echt mijn droom om daar te werken.
Maar nu dat gesprek morgen, man man wat ben ik al zenuwachtig! Ik weet via iemand die daar werkt dat er maar 2 kandidaten op gesprek komen, dus ik heb 50% kans!!
Dus wil iedereen aub kaarsjes branden en duimen en hopen voor mij morgenvroeg om 9.15 uur?
) Cv daarop droppen...
Born2BCrazy schreef:cruesli schreef:Ik heb morgen een sollicitatiegesprek op de SpoedEisende Hulp.
Hoe ging het????
enne milord..dat doe je goed zeg!
Misschien moet ik ook maar eens mijn very impressive () Cv daarop droppen...