. Bij mij wordtje 14 juni gebeld tussen 2 en 3 als je niet geslaagd bent.
Vorig jaar hadden we het zo dat je mentor je zou bellen als je geslaagd was en de afdelingsleider als je gezakt was. Je kon het dus in feite meteen horen.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

. Bij mij wordtje 14 juni gebeld tussen 2 en 3 als je niet geslaagd bent.
Vorig jaar hadden we het zo dat je mentor je zou bellen als je geslaagd was en de afdelingsleider als je gezakt was. Je kon het dus in feite meteen horen.
haha
, haha die is echt heel slecht dus alleen maar positief
En als ik zak komt 's middags 'gezellig' mn mentor op bezoek. BLEUGH!
Gisteren geen tijd meer gehad voor bokt, was natuurlijk pas 5 uur thuis en paardje wilde er ook nog graag uit en daarna was ik kapot 

) op vier vragen na (totaal mis ik dan 20 punten). En die heb ik ook gewoon compleet verknald. 3 wist ik er echt niet (berekenen met die iso-afstandslijnen van MS, somrij van die driehoeken en dat bewijs bij de een na laatste vraag). En 1 heb ik gewoon heel dom de vraag niet gelezen ofzo
ik heb het verschil tussen oppervlaktes berekend en het moest tussen inhouden. Ik snap echt niet hoe ik daar overheen heb kunnen lezen.

helemaal bij je aan de deur komen
Zeker niet met wiskunde, heb er dan echt een kütgevoel over, omdat ik dan op het einde met die vragen bezig was die ik niet snapte en dan denk ik niet meer aan wat wel goed ging. Ik ben een beetje raar
Vond trouwens wel dat wiskunde teveel was, want ik heb niet meer de tijd gehad om alle vragen door te lezen.. Bij ons waren er 2 van WB1 voor tijd weg en verder niemand. Maar dat probleem hebben we altijd met wiskunde.
) En dan de week daarna scheikunde, natuurkunde en Grieks. Dat vind ik dan weer niet zo leuk, allemaal veel te veel leren. 

dus daar wordt mn normering ook niet beter van 

Dan kom ik dus op een onvoldoende gemiddeld
En nu heb ik die gewoon gedaan.. Of er moet geen snars van mijn beredenering kloppen.. Dat gebeurt ook vaak
Alleen daar ben ik alweer fout mee verder gegaan. En verder snapte ik er heeelemaal niets van, maar dat heb ik vaker met bewijzen.. of ik zie het meteen of ik zie het echt niet. Helaas was het nu het laatste, had gehoopt dat het andersom zou zijn.

verkaatje schreef:Gaap, de hele dag m&o leren... mn hele rekenmachine staat vol met
berekeningen, anders weet ik het echt niet (A) gelukkig gaat geschiedenis een stuk beter, daar moet ik wel een 6.5 voor kunnen halen

Word er alleen maar depri van 
.