Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Joolien schreef:Hoe houden jullie trouwens alles bij? Wij doen veel studeertechnieken doornemen en toepassen, ik ben in week 1 fanatiek begonnen met samenvatten maar dat is best veel werk. Maar toch vind ik een samenvatting wel heel fijn. Wat jullie?

. Ik moet bij alle vakken verplicht aanwezig zijn. Mag per les maar 1 les missen, dus ja ik ben gewoon naar school geweest ookal voelde ik me enorm beroerd xD. spottedponie schreef:Ik mag eigenlijk ook geen colleges missen...
Heb over twee weken gesprek met mijn SLB en ga dan wel wat dingen aankaarten...
Onze les schoolvak/didactiek stelt geen zak voor, leraar controleert huiswerk, geeft 1 of 2 opdrachten voor tijdens de les, terwijl wij die maken leest hij de krant en 10 min voor het eind bespreekt hij ze snel... Verder geen uitleg of niks...
Colleges ordening zijn vaak saai, omdat hij niet goed kan vertellen.
Practica worden maar half uitgelegd, hij vliegt door stof heen die we niet begrijpen en wat we wel begrijpen gaat hij te lang op door...
Gister was de druppel, hij vroeg of een bepaalde plant nu analoog of homoloog was, iedereen twijfelde, dus we kregen geen antwoord, moesten het zelf maar opzoeken. daar kan ik nog wel mee leven, maar na onze reactie dat we het nog niet hèlemaal begrepen zei hij duidelijk geïrriteerd dat we dat onderhand (na twee colleges) wel moesten weten en direct antwoord moesten kunnen geven en hij ging verder met het college...
Ik vind dat niet echt normaal f wel?
spottedponie schreef:Ik heb hem zelf al een keer aangesproken inderdaad, maar kreeg toen de reactie dat wij nu eenmaal deeltijders zijn dus er is minder tijd voor ons in een college... Wat ik wel begrijp maar dan hoeft hij wat mij betreft nog niet geïrriteerd te raken, is overigens ook niet de eerste keer...
Ik ga hem in ieder geval alvast een mail sturen met mijn bedenkingen, heb komende week geen college van hem, hoop dat ik daar een fatsoenlijke reactie op krijg...
Bedankt voor je tip!
t is gewoon vervelend want het is gelijk het moeilijkste vak wat we hebben, en telt ook het zwaarst mee...spottedponie schreef:Ja dat ga ik doent is gewoon vervelend want het is gelijk het moeilijkste vak wat we hebben, en telt ook het zwaarst mee...
We mogen docenten ook bij voornaam noemen, en worden bij andere docenten ook keurig behandeld, maar hij blijftons een beetje afdoen als domme studenten...
Dat betekend alleen al 120 euro aan reiskosten voor interviews en daar bovenop komt nog een ritje naar Limburg met de auto en alle overige reiskosten van deze maand.