De CSE's komen eraan!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

melody7

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-14 20:36

Is het middenrif serieus een orgaan? Dat wist ik echt niet :')

Zei het trouwens verkeerd had slokdarm en dikke darm... waar die dikke darm nou weer vandaan komt heb ik ook geen idee, iets met geen vakjes leeg laten denk ik :+

Ghostattack, vind ik ook wel, ik haal met niks doen nog voldoendes en vaak redelijk hoge cijfers := alleen bio moet ik echt flink wat voor doen, verder bijna niks.. Succes met je Engels! En de rest ook natuurlijk :D

Memories

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-14 20:37

Soms lijkt het wel wat triviaal ineens die antwoorden idd...
Maar maak je het allemaal redelijk slecht of is er nog een bepaald type vragen wat echt niet lukt en de rest wel?
Of zeg ik nu iets heel doms? Moet eerlijk bekennen dat ik sinds de 5e klas niet meer in mn examenbundel heb gekeken en dus ook geen examen Engels meer heb gezien :=

shiroihebi

Re: De CSE's komen eraan!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-14 20:40

Ik zou ook geen tips weten. Ik lees gewoon het verhaaltje en dan beantwoord ik de vraag. Maar dat moet je ook maar net kunnen. Dat ging bij Duits ook niet zo denderend vandaag xD

Jessica_1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-14 20:41

haha dat had ik ook met vraag 5, ik wist t niet dus heb maar wat ingevuld waarvan ik bijna zeker wist dat t fout was

en ik had bij een vraag goed gegokt :) bij die vraag van bij welk proces er energie in de cellen vrijkwam ofzo :)

melody7

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-14 20:41

Ik kan helaas niet helpen! Ben nu opzich goed in Engels maar wel op vmbo niveau :=

Bij ons in de groepsapp van de klas vragen ze nu nog wat ze voor morgen moeten leren, dan ben je ook goed voorbereid := :')

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-14 20:42

Niet specifiek iets wat niet lukt, maar gewoon het hele examen :+ Ik zie gewoon nooit het verband tussen vraag en antwoord.. :')

Anoniem

Jessica_1998 schreef:
haha dat had ik ook met vraag 5, ik wist t niet dus heb maar wat ingevuld waarvan ik bijna zeker wist dat t fout was

en ik had bij een vraag goed gegokt :) bij die vraag van bij welk proces er energie in de cellen vrijkwam ofzo :)

Verbranding ;)

Anoniem

Altijd wat invullen! Zonde lege vragen...

Jolijnn

Engels.. tsja sta een 4,6 gemiddeld en met een 3,5 voor me examen zou ik geslaagd zijn. Nu MOET alleen er wel een 3,5 komen, maar ben er bang voor

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-14 20:43

melody7 schreef:
Ik kan helaas niet helpen! Ben nu opzich goed in Engels maar wel op vmbo niveau :=

Bij ons in de groepsapp van de klas vragen ze nu nog wat ze voor morgen moeten leren, dan ben je ook goed voorbereid := :')

Zo kreeg ik vorige week een WhatsApp van een klasgenoot, wanneer de examens eigenlijk begonnen en of ik wist wat het rooster was.

Volgens mij hebben sommige nog nooit van Google gehoord.

melody7

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-14 20:43

Die had ik goed :D En fotosynthese ook, dat hebben ze er op havo zo ingestampt dat vergeet ik nooit meer _O-
Alleen is onze lerares soms vrij verwarrend, die zei het verkeerd, verbeterde zichzelf dan weer en dan was dat ook weer fout :')

melody7

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-14 20:44

DewiRox schreef:
melody7 schreef:

Zo kreeg ik vorige week een WhatsApp van een klasgenoot, wanneer de examens eigenlijk begonnen en of ik wist wat het rooster was.

Volgens mij hebben sommige nog nooit van Google gehoord.

Ik vind dat zó dom := Ik heb niet veel gedaan maar ik ben wel ruim van te voren begonnen met alles doorlezen zodat ik zeker wist dat ik alles ook echt kende en niet alleen maar dacht dat ik het kende :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-14 20:44

Vraag 5 was zaadleiders. Antwoord stond beetje in vraag.

Jolijnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-14 20:45

Zijn leerlingen bij mij in de klas waar je nu in de groepsapp elke dag berichtje van krijgt van ja welke examens zijn vandaag want dan weet ik of ik naar school moet ofniet

Anoniem

Echt raar zulke vragen. Al weken denkt iedereen aan examen en dan weet iemand rooster niet....

melody7

Ik had dus zaadklieren, zo stom :')

Jolijnn dat is wel echt erg :=

Jessica_1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-14 20:46

inderdaad haha
die verbranding had ik gelukkig goed :p
vragen die ik in de toets even niet weet, sla ik altijd over tot het eind, waardoor de toets weer een zooitje wordt omdat ik dan weer te weinig ruimte leeg heb gelaten en dus ergens anders opnieuw of verder moet

die fotosynthese had ik ook goed, zat oo kprecies op die vragen die ik nog geoefend had vanochtend haha

Jolijnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-14 20:47

melody7 schreef:
Ik had dus zaadklieren, zo stom :')

Jolijnn dat is wel echt erg :=

Idd.. vanochtend iemand na school gegaan omdat hij niet wist wat er was en niemand antwoorde.. Dus hij is 8 km heen en 8 km terug gefiets, eum ja google is ook een optie?? _/-\o_

shiroihebi

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-14 20:53

What the...

Hebben jullie geen boekje waar het in staat? Wij hebben het in het PTA staan.

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-14 20:54

Ik heb alles opgeschreven haha

melody7

Dat is wel echt heel erg dom := Dat zie ik hier ook echt niet gebeuren, zelfs de mensen die normaal eind van de les eens binnen komen wandelen zijn er nu een half uur van te voren :+

Vragen overslaan doe ik nooit, ik ben zo'n doos die dan op het eind vergeet ze nog te maken :')

xZiva_

ik had ook een heleboel vragen gegokt, onderandere verbranding, zaadleider enz. geen idee waarom, klonk logisch :+ gelukkig was het ook nog goed, nu maar leren hoe ik op het antwoord kwam :')

Jolijnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-14 20:55

Riraito schreef:
What the...

Hebben jullie geen boekje waar het in staat? Wij hebben het in het PTA staan.

Jawel maar ja waarom zou je dat bewaren,kost alleen ma paar gram om mee na huis te nemen en dat is zwaar hoor :j :')

Chocopasta

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-14 20:56

vonneke schreef:
Morgen ga ik nakijken. Ben heel benieuwd

Sparren?? Ik ook! Mijn leerlingen vonden hem in elk geval goed te doen, hopen dat de resultaten daar ook naar zijn *\o/*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-14 20:57

Nu maar hopen dat de normering niet gruwelijk tegen gaat vallen...