Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Kon gewoon met de rest mee dus. Wel echt dik in de stress gezeten haha pff..
nu nog mijn verslag en dan heb ik weer 12.5 studiepunten.
_Judith schreef:Waar gaat het over?
Serieus, dit is een ramp. Ik vraag mij af hoe ik ooit een voldoende heb kunnen halen als eindcijfer
zo blij had het echt niet verwacht.
Ga me mooi concentreren op m'n volgende blok! 
was echt even nodig
Anoniem schreef:Gefeliciteerd!
Als je een tentamen hebt gehaald mag je hem niet herkansen ( je kan het altijd extra nachecken)
Quir schreef:[naam] schreef:Gefeliciteerd!
Als je een tentamen hebt gehaald mag je hem niet herkansen ( je kan het altijd extra nachecken)
Wij mogen alle tentamens wel herkansen (zelfs als je een 9 hebt gehaald mag je herkansen) en het hoogste punt van de twee toetsen telt.
Ik twijfel nu heel erg... Wil de opleiding duaal gaan voortzetten na het eerste jaar en wil hierom een zo hoog mogelijk gemiddelde halen (streven is minimaal een 8), zodat je meer kans maakt op een werkplek. Heb nu een 8, maar weet zeker dat ik (veel) beter kan en omdat 't het eerste tentamen is, is deze dus de minst moeilijke. Als ik hier nu een 9 of 10 voor kan halen, kan ik verder in het jaar een lager cijfer halen om toch op een 8 gemiddeld uit te komen. Dat is een beetje mijn punt nu dus.
Crisis. Haha
Even lekker alle stress er uit gooien is ook nodig, haha!
Heb je wel goed gevoel er over nanno?
dacht dat je vroeg of dat kon, vorige opleiding bij mij was dat uitgesloten vandaar.