Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Ilona schreef:Heb toen ik net van school kwam eens gesolliciteerd bij super.horse. Vind het geen fijne winkel. Jaren terug eens geweest voor pektouw (wat is dat) tegenwoordig hebben ze het geloof ik wel. Zelfde met hoefteer... mevrouw dat is zo ouderwets dat wordt niet meer verkocht! Rijd je door naar e.j. daar hebben ze gewoon verschillende soorten staan.! Met dekens ook slecht advies gehad.. nee voor mij geen super.horse meer
Winged schreef:Mri, je hebt wel mijn record verbroken in ieder geval
Donderdags telefoon voor het gesprek, vrijdags op gesprek, vrijdagsavonds aangenomen en maandags begonnen.
Kriel schreef:_Ilona schreef:Heb toen ik net van school kwam eens gesolliciteerd bij super.horse. Vind het geen fijne winkel. Jaren terug eens geweest voor pektouw (wat is dat) tegenwoordig hebben ze het geloof ik wel. Zelfde met hoefteer... mevrouw dat is zo ouderwets dat wordt niet meer verkocht! Rijd je door naar e.j. daar hebben ze gewoon verschillende soorten staan.! Met dekens ook slecht advies gehad.. nee voor mij geen super.horse meer
Nou, mooie uitdaging voor degene die daar gaat werken (Rockwitch?) om daar veranderingen in te brengen.