Geleliciteerd, zit nu ondertussen in de les, en heb gelukkig hele toffe klasgenoten
Xjosee
Geplaatst: 23-08-12 14:54
IK HEB GESPRONGEN en ik vond het echt zo leuk! Ben nu helemaal verslaafd (is de eerste keer dat ik er samen met paard over de hindernissen kwam ipv alleen ik). Amee vind het ook echt super leuk, dus nu maar vlieguren maken
Jaa dat snap ik maar al te goed Zelf een ongelukje gehad met een hindernis met een manege paard Lang verhaal komt ooit nog wel...
Sindsdien alleen nog maar gesprongen op mijn verzorgpony en nu met Mees en dat gaat zo goed We hebben dinsdag 1.10 gesprongen Lijkt niet zo hoog op een groot paard
Maar je vertrouwen moet ook weer terug komen, dus dat komt op school wel!!
Ja het is zeker gaaf, ze springt echt alles (soms is ze alleen een beetje overdreven, sprong met 1 m 30 over onze 80 cm heen). Ik heb helaas maar 2 sprongen die ik kan neer zetten, maar goed eerst dit maar eens oefenen want ik moet zelf nog meer meekomen in de sprong. En haar er nog iets rechter ervoor houden, maar goed ze stopt niet en ze is ook geen paard wat er langs gaat. Ze vind het zelf echt ontzettend leuk en wordt ook wat heet maar wel fijn te rijden
dat is toch super josee!!!! lekker spelen met die 2 hindernissen en de rest komt wel in deurne hoor!
Xjosee
Geplaatst: 23-08-12 15:35
Anoukk_ schreef:
dat is toch super josee!!!! lekker spelen met die 2 hindernissen en de rest komt wel in deurne hoor!
Ja inderdaad, ik ging eerst balkjes draven nou je hebt nog nooit zulke grote ogen gezien vermoed dat ze meteen zijn begonnen met springen en verder weinig balkjes heeft gedraaft. Ze vond het wel leuk maar ze dacht echt wtf is dit, hahaha maf paard
Heb er al zo'n zin in, maar het komt wel dichtbij nu haha. Maar even een vraagje, de 30 augustus, hoe gaan jullie dan? Moeten we dan al alleen of is er nog info voor de ouders enzo?