Ladyisabelle, ik heb de Geo. Ik zal eens even kijken of het inscan apparaat werkt... pb je mail alvast even (maar ik beloof niets

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
s1993 schreef:Net met een oefenexamen van natuurkunde een 6,2 gehaald!
Hopen dat het maandag ook wat wordt...
Hoe gaat het bij jullie met natuurkunde?
Tutti_Frutti schreef:Net een bioexamen gemaakt... wat een hel blijft dat toch!
Volgensmij heb je er ook maar weinig aan als je leert want bijna alles wordt gegeven en dan moet je daarmee werken.
Het is meer begrijpend lezen
xMarloess schreef:xCathy schreef:
Ik weet ook nog niet wat ik moet met leasepeerdje. Doe hem nu al 2,5 jaar en 't is echt een schat. Maar ik weet niet of ik nog elk weekend naar huis wil. Even een citaat van m'n neef: "Ja, als Cath ook maar één teen in Wageningen heeft gezet komt ze nooit meer terug hoor!" En ik weet diep van binnen dat hij echt wel gelijk heeft. Maar ik weet ook dat de vraagprijs echt niet hoog is. Meneer is al 20, heeft een peesblessure gehad, dus is in principe niks meer waard. Geloof dat de vraagprijs zelfs rond de 100 euro ligt.. En dat is prima op te hoesten. Alleen hoe doe ik dat met stalling, voer, en wat nou als ie ziek wordt. Ik denk dat m'n ouders best wel een back-up willen zijn. Maar dat kan ik toch niet van ze vragen als ik hem zelf peer om amper meer thuis te komen. Maarja, dat betekent dus dat ik lieve Akiempje hier moet achterlaten..
Moet je nagaanDat ik dit al een dilemma vind, en het is niet eens m'n eigen paard. Moet je nagaan hoe dat voor jullie moet zijn.
Maar Marloes, als ik jou situatie hoor, dan zou ik uit huis gaan en paard meeverhuizen. Ookal zit je daar hartstikke fijn op je plek, dat lukt je vast ook wel in Wageningen. En dan kan je lekker op kamers, ultime studentenleven, maar wel je paardje mee!
Tja, is het wel handig om op dit moment een paard te kopen, als je weet dat je de aankomende 5 jaar aan het studeren bent? Stalling kan best goedkoop zijn, maar er zijn toch veel mensen die in hun studententijd, als ze op kamers zitten, het paard 'lastig' vinden in die zin, dat ze nooit de volledige vrijheid hebben. Waarom zou je trouwens in het weekend niet naar huis gaan? Is er veel te doen in Wageningen in t weekend?
xCathy schreef:xMarloess schreef:Tja, is het wel handig om op dit moment een paard te kopen, als je weet dat je de aankomende 5 jaar aan het studeren bent? Stalling kan best goedkoop zijn, maar er zijn toch veel mensen die in hun studententijd, als ze op kamers zitten, het paard 'lastig' vinden in die zin, dat ze nooit de volledige vrijheid hebben. Waarom zou je trouwens in het weekend niet naar huis gaan? Is er veel te doen in Wageningen in t weekend?
Ja, ik weet eigenlijk ook wel dat nu een paard kopen eigenlijk helemaal geen optie is, maargoed toch iets wat in m'n hoofd rondspookt. En waarom ik niet elk weekend naar huis wil? Nouja, dat is hoe ik het nu zie. Het kan ook best zijn dat ik uiteindelijk wel de behoefte heb om hier te zijn. Maar sinds vorig jaar zijn er bepaalde spanningen hier, waar ik liever niet tussen zit.
ILoveMyHorse schreef:Tutti_Frutti schreef:Net een bioexamen gemaakt... wat een hel blijft dat toch!
Volgensmij heb je er ook maar weinig aan als je leert want bijna alles wordt gegeven en dan moet je daarmee werken.
Het is meer begrijpend lezen
Pff ja bio is echt moeilijk he! Ik heb ook geen idee hoe ik daar voor zou gaan leren.. Denk gewoon maar wat examens gaan maken
Linde_ schreef:Net een bioexamen gedaan en had er een 6,4 voor! Eerder vandaag voor natuurkunde een 6,8Ik ben nu allerlei vakken aan het doen behalve Latijn
ladyisabelle schreef:van een oud-leerling die vorig jaar examen heeft gedaan kreeg ik de volgende tip voor jullie:
Ga naar http://www.youtube.com/user/khanacademy?ob=4 en klik u op het kopje "Biology" waar dan 62 biologie-onderwerpen worden uitgelegd.
Deze mail kregen wij laatst van onze biodocente