Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Maar klopt idd, haha.

purny schreef:Ik ook niet meer dus. Ben er wel achter dat ik dus geen sociaal leven meer heb dan. Dus dat snap ik weer wel
. Toen toch maar gekozen voor die vastigheid want die gebroken diensten: je bent net thuis en kunt weer terug.....Citaat:Vacature Omschrijving:
Onze opdrachtgever is een beroepsvereniging en is wegens drukte op zoek naar versterking. Het betreft een functie voor kantoorassistent waarbij je voornamelijk administratieve werkzaamheden gaat oppakken. Het is een functie voor drie dagen in de week (maandag, woensdag en donderdag) voor vier uur per dag.
Werkzaamheden:
Administratieve taken;
Badges en certificaten maken;
Boodschappen, lunch en vergaderruimtes verzorgen;
Ad hoc werkzaamheden.
Functie eisen:
Relevante werkervaring als administratief/secretarieel medewerker;
Beschikbaar op maandag, woensdag en donderdag voor vier uur per dag;
Goede beheersing van de Nederlandse taal;
Woonachtig in omgeving Utrecht;
Je bent een echte aanpakker.
. Weinig uitleg verder over wat ze voor administratieve taken hebben....
Formulieren invullen bijv of wat zullen we zeggen van boeken innemen?
. Zou ik écht niet kunnen hoor: boeken innemen en uitgeven, terug zetten in de schappen. Veel te moeilijk

patpen schreef:Om in een bieb te mogen werken, moet je een speciale opleiding gevolgd hebben. Zou ik écht niet kunnen hoor: boeken innemen en uitgeven, terug zetten in de schappen. Veel te moeilijk
patpen schreef:Om in een bieb te mogen werken, moet je een speciale opleiding gevolgd hebben. Zou ik écht niet kunnen hoor: boeken innemen en uitgeven, terug zetten in de schappen. Veel te moeilijk

maargoed ik heb archiveren als vak gehad en jawel op het MBO...
Voor sommige banen snap ik écht niet waarom je zo hoog geschoold moet zijn