Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Steentje schreef:Ik lees hier al een poosje onzichtbaar mee met jullie en ik wil even zeggen dat ik het zo tof vind om te lezen wat hier voor powervrouwen zitten!Ik zit zelf nog in de fase van brainstormen en wat hersenspinsels op papier schrijven. Het is echt heel pril allemaal en toekomstmuziek. Eigenlijk is alleen het ruwe concept in mijn hoofd geboren. Ik ben er nu nog niet klaar voor en misschien blijft het wel bij dromen, maar het lijkt me wel heel leuk om te leren van jullie en mee te lezen.
Ik heb meteen een paar vragen voor de mensen die een dienst aanbieden. Hoe heb je je uurtarief berekend? Heb je veel moeten kopen en bestellen voordat je van start kon gaan? Heb je een startkapitaal nodig gehad? Hoelang duurde het voor je bedrijf echt van de grond kwam? En waar en hoe ben je begonnen nadat je in je hoofd of op papier een 'plan de campagne' hebt gemaakt? Wat was de eerste stap?
Steentje schreef:Ik heb meteen een paar vragen voor de mensen die een dienst aanbieden. Hoe heb je je uurtarief berekend? Heb je veel moeten kopen en bestellen voordat je van start kon gaan? Heb je een startkapitaal nodig gehad? Hoelang duurde het voor je bedrijf echt van de grond kwam? En waar en hoe ben je begonnen nadat je in je hoofd of op papier een 'plan de campagne' hebt gemaakt? Wat was de eerste stap?
Floortje88 schreef:Dat heb ik nooit gehad! Zou er ook beetje zenuwachtig van worden
Edit: oh wacht ik lees het verkeerd, zij gingen vragen van jou beantwoorden? Dacht andersom
Lindy1982 schreef:Volgens mij zie je ook niet wat er is / was net de website er komt alleen een rode waarschuwings tekst
Yucca schreef:Ik heb een snel vraagje voor de bruidsfotografen hier: Als jullie een album afleveren bij het getrouwde stel (en het gaat dus niet per post, maar persoonlijk), blijven jullie dan als het stel het album bekijkt, of is het afgeven en kan het stel zelf lekker gaan kijken met zijn tweetjes?