Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Never_Mind schreef:mpc_rijder schreef:oeh jaloers op die cijfers! ik had een 5 voor wi2, dus die mag ik mooi nog een x over doen *zucht*
Jammer, net niet...
Ik had je best een punt willen geven, maarja, dat mag niet
Phylos schreef:Pff hier steeds gedoe met internet. Valt na een paar minuten weg. Krijg de volgende meldingen:
- De verbinding tussen uw toeganspunt, router, of kabelmodem en internet is defect
- De DNS-server reageert niet. Neem contact op met uw netwerkbeheerder
- Uw computer probeert een DSN-server te gebruiken die onjuist is of niet bestaat
Iemand enig idee?
Magrathea schreef:Woeoe ik voel me een enorme jiu jitsukaHeb een goeie training gehad, alleen falen mijn armspieren nogal..
Moest tijgeren naar de overkant met alleen mn armspieren, uhh ja die jongens waren ietsje sneller dan ik
Conditie ging dus wel k*t verder maar de oefeningen gingen super
Op een gegeven moment was ik heel relaxt met een gozer klemmen aan het oefenen en ondertussen een gesprek aan het voeren over films
Moet wel even dringend douchen..
Hoop dat je nieuwe huisgenoot leuk is 1234Kan me echt niets voorstellen bij geen inbreng hebben op je nieuwe huisgenoot, hier gaat dat allemaal via instemmingen enzo
wwr schreef:Phylos schreef:Pff hier steeds gedoe met internet. Valt na een paar minuten weg. Krijg de volgende meldingen:
- De verbinding tussen uw toeganspunt, router, of kabelmodem en internet is defect
- De DNS-server reageert niet. Neem contact op met uw netwerkbeheerder
- Uw computer probeert een DSN-server te gebruiken die onjuist is of niet bestaat
Iemand enig idee?
Hebben jullie zo'n stekker?
Bij ons deed internet het het afgelopen weekend ook nietm dus toen hadden we die stekker er opnieuw ingedaan en toen had ik internet..
1234 schreef:Magrathea schreef:Woeoe ik voel me een enorme jiu jitsukaHeb een goeie training gehad, alleen falen mijn armspieren nogal..
Moest tijgeren naar de overkant met alleen mn armspieren, uhh ja die jongens waren ietsje sneller dan ik
Conditie ging dus wel k*t verder maar de oefeningen gingen super
Op een gegeven moment was ik heel relaxt met een gozer klemmen aan het oefenen en ondertussen een gesprek aan het voeren over films
Moet wel even dringend douchen..
Hoop dat je nieuwe huisgenoot leuk is 1234Kan me echt niets voorstellen bij geen inbreng hebben op je nieuwe huisgenoot, hier gaat dat allemaal via instemmingen enzo
Hier niet, kunnen helemaal niets inbrengen![]()
Gaat allemaal via makelaar, die regelt alles.
Mjaah weet dus niet of dat meisje em genomen heeft, en zoja, wanneer ze erin gaat. Missch. per 1 febr. ofzo...