Op kamers wonen #3

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Phylos

Re: Op kamers wonen #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-12 21:30

Pff hier steeds gedoe met internet. Valt na een paar minuten weg. Krijg de volgende meldingen:
- De verbinding tussen uw toeganspunt, router, of kabelmodem en internet is defect
- De DNS-server reageert niet. Neem contact op met uw netwerkbeheerder
- Uw computer probeert een DSN-server te gebruiken die onjuist is of niet bestaat
Iemand enig idee?

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-12 21:33

Hmm geen idee,
das altijd zo poedersuiker als internet het niet doet :=

mpc_rijder

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-12 21:38

Never_Mind schreef:
mpc_rijder schreef:
oeh jaloers op die cijfers! ik had een 5 voor wi2, dus die mag ik mooi nog een x over doen *zucht* :P

Jammer, net niet...
Ik had je best een punt willen geven, maarja, dat mag niet :+

haha, tnx voor het aanbod :P

ik ben zwaar computer a-technisch, dus ik zou het ook niet weten phylos.

Never_Mind

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-12 21:39

Ik heb ook geen idee Phylos.
Nog nooit van een DSN server gehoord :+

margreet4

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-12 21:40

Pff lastig van je internet, ik ben ook zo atechnisch als de pest helaas. Ben al blij dat die het bij mij na twee dagen wel deed!

Barbabientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-12 22:02

Ik heb gelukkig een vriend die best wel technisch is met dit soort dingen, en als ie uitvalt doe ik gewoon de modem keertje aan en uit := Meestal werkt dat wel, en anders mooi stekker 10 sec eruit..

nathalie_v

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-12 22:45

Pylos, als je hem opnieuw opstart (dus de stroom los koppeld en weer terug aansluit?)
ik heb zo'n zelfde probleem gehad, toen viel die elke keer weg.
Uiteindelijk was bij mij het signaal te zwak (moest vanuit het huis van de eigenaar naar 'de schuur' en dat was te ver :+ )
heb je dat al vanaf het begin af aan?

Phylos

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-12 22:48

Nee sinds vandaag. Modem staat bij mijn huisgenootje op de kamer, maar die is niet thuis. Morgen maar eens even bij haar aankloppen en misschien inderdaad even de stekker erin en eruit

margreet4

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-12 22:52

Hopen dat het dan morgen verholpen is!

Of het is 'gewoon' een storing?? Kan ook natuurlijk!
Dat had ik namelijk!! 1 dag deed die niks, 2e dag was er niks meer aan de hand!

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-12 22:57

Aah dat heb ik ook, dat de modem bij huisgenoot op kamer staat :')
Das echt niet handig xD
Maar hier doet alles het nog gewoon.

Phylos

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-12 22:59

Hij doet het nu al 10 min achter elkaar :P
Ander huisgenootje van zolder had alleen geen problemen met internet. Die heb ik nog ff gevraagd namelijk en die heeft me ook nog even geholpen

margreet4

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-12 23:12

Ooh kijk dat scheelt!

De ene huisgenoot had helemaal geen problemen, andere huisgenoot die dag ook dus was wel een beetje vreemd, maar ben blij dat die het nou doet!!

Hopelijk blijft die het doen Phylos!!

wwr

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 00:35

Wow jullie hebbben veel gepraat!
Ik ga morgen even bijlezen, ben echt uper druk geweest de laatste tijd!

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 00:35

Woeoe ik voel me een enorme jiu jitsuka :D Heb een goeie training gehad, alleen falen mijn armspieren nogal.. := Moest tijgeren naar de overkant met alleen mn armspieren, uhh ja die jongens waren ietsje sneller dan ik O:) Conditie ging dus wel k*t verder maar de oefeningen gingen super :D Op een gegeven moment was ik heel relaxt met een gozer klemmen aan het oefenen en ondertussen een gesprek aan het voeren over films :+ Moet wel even dringend douchen..

Hoop dat je nieuwe huisgenoot leuk is 1234 :) Kan me echt niets voorstellen bij geen inbreng hebben op je nieuwe huisgenoot, hier gaat dat allemaal via instemmingen enzo :=

wwr

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 00:36

Phylos schreef:
Pff hier steeds gedoe met internet. Valt na een paar minuten weg. Krijg de volgende meldingen:
- De verbinding tussen uw toeganspunt, router, of kabelmodem en internet is defect
- Uw computer probeert een DSN-server te gebruiken die onjuist is of niet bestaat
Iemand enig idee?

Hebben jullie zo'n stekker?
Bij ons deed internet het het afgelopen weekend ook nietm dus toen hadden we die stekker er opnieuw ingedaan en toen had ik internet..

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 01:03

Magrathea schreef:
Woeoe ik voel me een enorme jiu jitsuka :D Heb een goeie training gehad, alleen falen mijn armspieren nogal.. := Moest tijgeren naar de overkant met alleen mn armspieren, uhh ja die jongens waren ietsje sneller dan ik O:) Conditie ging dus wel k*t verder maar de oefeningen gingen super :D Op een gegeven moment was ik heel relaxt met een gozer klemmen aan het oefenen en ondertussen een gesprek aan het voeren over films :+ Moet wel even dringend douchen..

Hoop dat je nieuwe huisgenoot leuk is 1234 :) Kan me echt niets voorstellen bij geen inbreng hebben op je nieuwe huisgenoot, hier gaat dat allemaal via instemmingen enzo :=

Hier niet, kunnen helemaal niets inbrengen :=
Gaat allemaal via makelaar, die regelt alles.
Mjaah weet dus niet of dat meisje em genomen heeft, en zoja, wanneer ze erin gaat. Missch. per 1 febr. ofzo...

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 01:04

Haha ohh wat jammer :) Instemmingen zijn hier altijd kleine huisfeestjes. Alleen niet als je nooit ingestemd wordt.. Zoals ik :P <suf en vriendloos> ^^
Dus daarom heb ik nu mijn eigen stekkie :D

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 01:19

haha hier gaat het er alleen om of wij de kamer willen :')
en uiteraard als de makelaar voelt dat het niet goed zit bij iemand, dan laat ie hen niet die kamer huren.
Maar we krijgen verder ook helemaal geen info over nieuwe huisgenoten ofzo.
(nja heb er maar 2 :+ )

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 01:24

Nuh maakt niet uit hoor, hier tegenover wonen ze bijna allemaal per 2 en als de een weggaat kiest de ander ook de nieuwe huisgenoot. Of tenminste, ik geloof dat je ook kan zeggen dat je niemand wilt kiezen (als je heel suf bent 8)7 ) maar je mag dus gewoon een vriend of vriendin 'aandragen' bij de Duwo en dan zeggen zijn 'Okeee' en bieden ze hem;haar een huurcontract aan :j

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 01:28

beter!

Hier ist nog een verrassing, ook leuk :')

Mjaah ik ga maar slapen xD tis alweer veelste laat :P

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 01:52

Ja ach..

Zo ik kwam net de douche uit en normaal loop ik gewoon in mijn blote gat naar de kledingkast om mijn kleren te pakken, kwam er halverwege achter dat de gordijnen nog wagenwijd open stonden := Gelukkig zag ik zo gauw niemand op de galerij tegenover of in de huizen, toch maar even een sprintje getrokken naar de kast := (die staat haaks op de muur dus daar sta ik dan achter)

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 09:39

hahahah daar let ik dus altijd op als ik ga douchen :') Eerst gordijnen dicht en badkamerdeur dicht :')

Phylos

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 09:44

wwr schreef:
Phylos schreef:
Iemand enig idee?

Hebben jullie zo'n stekker?
Bij ons deed internet het het afgelopen weekend ook nietm dus toen hadden we die stekker er opnieuw ingedaan en toen had ik internet..

Wij hebben een draadloosinternet modem. Ik heb nog steeds geen goed internet, maar wil inderdaad eens proberen om de stekker er een paar minuten uit te halen en dan er weer in te doen. Heb jij ook Ziggo?
Vreemde is dat één van mijn huisgenootjes wel gewoon internet had

Phylos

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 09:46

1234 schreef:
Magrathea schreef:

Hier niet, kunnen helemaal niets inbrengen :=
Gaat allemaal via makelaar, die regelt alles.
Mjaah weet dus niet of dat meisje em genomen heeft, en zoja, wanneer ze erin gaat. Missch. per 1 febr. ofzo...

Ik huur ook via een makelaar, en bij ons gaat het precies zo. Heb gelukkig wel twee hele aardige huisgenootjes. Een makelaar selecteerd natuurlijk wel op bepaalde mensen over het algemeen.

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 09:50

Klopt :j Hij ziet ook wel wat voor personen het zijn, en zou echt geen mensen erbij zetten waarvan hij ziet dat het niet goed zit bij hun :') Ze selecteren wel, op basis van aantal aanmeldingen ook.

Wauw volgende week gaat het hier (Arnhem) vriezen :+ (-3)
Ben alleen niet hier dan :')

Ik moet nog douchen maar ik krijg mezelf niet van de stoel af :')