Als je hem kwijt bent geraakt kan je de oude niet opsturen natuurlijk xD Bij een kapotte weet ik niet. Ja ik vond t ook heel snel! K belde om te blokkeren en ze hadden t meteen geregeld en nieuwe besteld.
Ze zeggen dat het 2 weken kan duren (binnen 2 weken), maar soms is het ook veel eerder al. Ligt er maarnet aan of er veel aanvragen zijn en wanneer het opgestuurd wordt.
Rijles ging net echt lekker. Instructrice zei ook al dat ik echt veel rustiger ben in de auto (minder gespannen) en daardoor ook dingen veel sneller oppik Altijd leuk om te horen
Fijn dat het goed ging 1234! Ik ga mijn kaart vanmiddag nog opsturen. Hoop dat ik snel een nieuwe binnen heb en de kosten kan declareren. Weten jullie of je in de tussentijd wel kaartjes met korting mag kopen en ook mensen met 40% korting mag laten meereizen? (bijv. een kopie maken van je kaart)
1234
Geplaatst: 19-11-11 15:30
Ik heb geen flauw idee
Ben net naar de kapper geweest, is weer een flink stuk af Was behoorlijk dood aan de onderkant geloof ik
Laatst bijgewerkt door 1234 op 19-11-11 15:31, in het totaal 1 keer bewerkt
marrlinde
Geplaatst: 19-11-11 15:31
xManon_ schreef:
Ik heb dat wel eens met mn pinpas, is ook zo'n "goud" ding
Mijv OV is dus blauw met wit, en mijn schoolpas ook. Irritant!
1234
Geplaatst: 19-11-11 15:32
mijne is ook blauw met wit xD (schoolpas heb k nogsteeds niet maar dies ook blauw) heb alleen mn Ov-chipkaart in mn mapje zitten dus kan nooit de verkeerde pas grijpen
Mijn schoolgeld is nogsteeds niet afgeschreven Weet niet of ik er wat van moet zeggen/vragen wanneer het afgeschreven wordt, of dat ik gewoon mn mond moet houden *hoopt dat niemand van school dit leest * Denk dat ik maar weer wat geld op mn spaarrekening ga terugstorten. Als ze het niet afschrijven... Op mn spaarrekening krijg k tenminste nog wat rente xD
Oh ja mijn OV is van dit jaar, dus geen blauw-witte
Krijg je dan geen gezeik dat je inschrijving niet definitief is enzo 1234?
1234
Geplaatst: 19-11-11 16:13
Ik heb geen flauw idee xD Ik heb er helemaal niets over gehoord. Denk dat ze er anders wel naar gevraagd zouden hebben ofzow xD Misschien staat bij hun wel dat het is afgeschreven terwijl dat niet goed is gegaan? Tis beetje chaos daarzo xD Als ze ernaar vragen dan zou ik het sowieso direct overboeken
Never_Mind
Geplaatst: 19-11-11 16:21
xManon_ schreef:
Oh ja mijn OV is van dit jaar, dus geen blauw-witte
Krijg je dan geen gezeik dat je inschrijving niet definitief is enzo 1234?
Mijne is (was?) ook van dit jaar en ik had wel een blauwwitte... Maar ik had er sowieso nog geen voordat ik hem van de ib groep kreeg, misschien dat het daaraan ligt?
Zit te kijken naar verzekeringen, dus ben eigenlijk wel benieuwd.
Waar en hoe zijn jullie verzekerd?
Wil niet met onnodige extra kosten komen te zitten straks!
1234
Geplaatst: 19-11-11 22:28
Ik heb geen idee waar ik verzekerd ben, dat regelen mn ouders Weet iemand van een WGA-hiaat inhoudt? staat op mn loonstrook daardoor is er €1,25 van mn loon afgegaan ofzow, maar heb echt geen flauw idee wat dat is, normaal stond dat er niet op.
@1234 dat is normaal Dat is de verzekering voor je werk. Stel dat er iets gebeurt, dan zijn zij verzekerd (dacht ik )
zucht ik heb net mijn zorgverzekering uitgeplozen... kom er achter dat als mijn moeder overstapt naar izz en het hoogste pakket (wat ik dus altijd en bij elke verzekeraar nodig heb ivm. fysiotherapie) ik zo'n 140 euro ga betalen (mijn mams ook) aangezien je als student gratis het aanvullende pakket bent mee verzekerd Oké dit kost wel 2 avonden stress
Ik heb enkele weken geleden gesoliciteerd bij hulpstudent. Nou die vrouw kwam langs, alles goed en ik kreeg enkele dagen daarna een mailtje dat ik mijn profiel in oorde mocht maken. Als mijn profiel in oorde is gaan ze iemand voor mij zoeken zodat ik echt kan werken. Nou Moet je om je profiel in oorde te maken je ID inscannen, dus heb ik toen mijn idee thuis gelaten zodat mijn moeder dat ging doen. Nou een week later had mijn moeder alleen de voorkant ingescand, de achterkant moest ook. Nog een week veder. Toen kreeg ik een mailtje van haar dat ik dus echt mijn profiel op 100% moet zetten en dan gelijk terug moet mailen zodat ze kunnne beginnen met het zoeken naar iemand. Nou gelijk terug gemaild en 's avonds was mijn profiel in oorde, dus terug gemaild dat ze nu kunne gaan zoeken. Nou dit was dus vorige week zaterdag. Ik heb donderdag weer een mailtje gestuurd omdat ik nog niks van ze gehoord heb. Maar ook daar geen reactie op gekregen... Dus wat nu? weer een mailtje sturen? of misschien is ze aan het zoeken?
hahah daar heb k soms ook last van Bij mij werkt last-minute werken het best eigenlijk Nja dan werk ik in 1 stuk door en heb k meer inspiratie xD Als ik lang van tevoren begin dan komt er maar 1 zin op papier, per uur