holly schreef:de zin waar ik aan bezig ben
complimentjes zijn fijn om te krijgen, maar ideeen of puntjes van kritiek horen wij ook graag van u.
ik vind hem niet helemaal klinken zo.
het gaat dus over de pagina waar men hun mening kan geven.
Wij horen graag van je. Heb je een vraag, opmerking of klacht over onze producten of voorwaarden neem dan contact met ons op via het contactformulier. Je ontvangt dan altijd binnen 48 uur een reactie.
Heeft u een vraag of opmerking over onze diensten/deze website? Neem dan contact met ons op. Ook tips en ideeën zijn van harte welkom.
Natuurlijk zijn complimenten leuk om te ontvangen. Maar misschien heeft u wel ideeën of tips over hoe wij onze dienstverlening kunnen verbeteren. In dat geval horen wij graag van u!
Bij <naam bedrijf> staat de klant centraal. Daarom horen wij graag uw mening over onze producten/diensten.
Of de klassieker
:
Bent u tevreden? Vertel het anderen! Bent u dat niet, neem dan contact op met ons!
Ik kan nog wel even doorgaan