Bokt-ondernemers; wie nog meer? Tips & Ideeën!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

holly

Re: Bokt-ondernemers; wie nog meer? Tips & Ideeën!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-11 14:41

Dat klinkt als een erg mooi project Yucca. Is toch wel erg fijn hoor om wat hulp en stimulans te hebben.

Ik ben mijn hoofd aan het breken over een zin.

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-11 14:53

Wat voor zin? Misschien kunnen we helpen?

Hilda79

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-11 15:02

Doe maar niet Holly, dat geeft erg veel troep.
Wat voor zin is het?

Ik ga jullie hulp ook inroepen. Ik zoek nog steeds een kunst/nep ei wat goed sterk is om daarmee foto's zoals Anne Geddes te kunnen maken. Ook zoek ik een bloem waar kindje in kunnen zitten en eentje (zonnebloem/gerbra) waar ze op kunnen zitten. Ik heb al overal gezocht maar zoek denk ik verkeerd.

holly

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-11 15:29

oe gut hilda, ik zou het niet weten. hoe zouden zulke grote dingen genoemd worden? misschien vind je zo zelfs nog meer leuks.
ik moet wel zeggen dat ik de foto van max(?) in die kuip met eendjes(?) ook erg leuk vind hoor!

de in waar ik aan bezig ben
complimentjes zijn fijn om te krijgen, maar ideeen of puntjes van kritiek horen wij ook graag van u.
ik vind hem niet helemaal klinken zo.
het gaat dus over de pagina waar men hun mening kan geven.

Hilda79

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-11 15:30

Bent u tevreden? Vertel het door.
Is het niet helemaal naar wens? Vertel het ons. Dan lossen we het op.

Glitter_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-11 15:37

Ik ben uit de nieuwsbrief gekomen.
Was erg tevreden.

Bovenstaande tekst is een goede optie toch?

holly

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-11 15:59

dat is niet helemaal de bedoeling. het moet uitnodigen tot het melden van ideeen, tips, meedenkers, maar ook foutjes, minpuntjes etc.
met de hulp/info die je hiermee van mensen krijgt kun je weer gaan werken om de boel telkens te blijven verbeteren.
ik vind het moeilijk om die uitnodiging in een korte zin te zetten.

oh das mooi funny. heb je hem ook al verstuurd?

11AFotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-11 16:18

@Holly: Dat is inderdaad best lastig! Zo heb ik pas ook naar verschillende klanten van vorig jaar een e-mail gestuurd met wat vragen om mijn werk te blijven verbeteren...
Misschien iets in de richting van: Tips, opmerkingen of iets anders te vertellen? Wij horen het graag, want we blijven vooruit gaan...
Vind dat soort zinnen idd ook wel moeilijk!

@Fun: Dat is mooi!! Zo komen we uiteindelijk er allemaal uit... Hopelijk betekend dat dat ik mijn intro ook binnenkort af heb haha.

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-11 16:42

Dat is een goede Holly, ik ben zelf ook met zo'n zin aan het stoeien geweest en op een gegeven moment was ik er klaar mee en heb ik er dit van gemaakt:

Heeft u een vraag, klacht, tip of opmerking? Laat dan gerust wat van u horen!

Maar daar ben ik dus ook niet blij mee...

holly

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-11 16:51

nouja als je er serieus in bent dat mensen hun tips met je mogen delen dat is het idd een nadenkertje want zo makkelijk is het nog niet om een uitgnodigende tekst te verzinnen. Een wegjagende tekst daarintegen is in 3 tellen gepiept.

voorlopig wordt het deze
Met complimentjes zijn we natuurlijk altijd blij, maar ook ideeen en puntjes van kritiek horen wij graag.

kay27

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-11 17:05

Vraag aan alle mensen die diensten verlenen: hoe hebben jullie de keuze gemaakt in wat je wel en niet wil doen? Ik zit in zo'n breed gebied en ik kom maar niet tot de uiteindelijke keuzes in wat ik nou wil doen. Ik wil uitgaan van mezelf, van wat ik zelf leuk vind, maar steeds komt er weer zo'n stemmetje opzetten wat alles weer in twijfel trekt. Bovendien ben ik ook nog zo iemand die eigenlijk alles wel leuk vindt. Zo kom ik nooit tot iets concreets!

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-11 17:10

Dan doe je toch gewoon alles? Niemand zegt dat jij een keuze moet maken of moet schiften in wat je wel of niet gaat aanbieden :n

holly

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-11 19:04

kay je moet niet alles willen doen, je moet uniek willen zijn.
wat maakt jou anders dan die andere, waarom ben jij beter, waarom heeft men meer aan jou dan aan een ander en kun jij bieden wat ik nodig heb zonder allerlei rompslomp er omheen?
en daarmee schaaf je net zo lang tot je een mooi pakket hebt waar jij achter kunt staan.

wat zijn de mogelijkheden en wat vind je leuk dan?

oh haha vergeet ik om op verzenden te klikken

tante_t

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-11 20:00

tante_t

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-11 20:06

kay27

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-11 20:39

holly schreef:
kay je moet niet alles willen doen, je moet uniek willen zijn.

Nee, ik vind eigenlijk ook dat ik niet alles moet willen doen, ben het met je eens in dat opzicht, daarom vind ik het ook zo moeiiljk. Mijn deskundigheid ligt heel specifiek in de gezondheidszorg (ggz, verslavingszorg), maar er zijn andere dingen die me vooral leuk lijken in de coachings/trainingswereld (bijv. loopbaanvragen, maar ook dingen als personal branding etc). Ik vind dat ik wel ergens een keuze moet maken, niet en en en aanbieden, dat wordt m.i. onoverzichtelijk. Ik zou wel een combinatie willen maken, maar die moet dan wel logisch zijn zeg maar.

11AFotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-11 22:51

Dat is inderdaad heel lastig kiezen, Kay en ik denk dat je er uiteindelijk toch zelf moet uitkomen.
Ik had eerst ook op mijn website staan dat ik Sport & Portret fotografie deed en Digitale Beeldbewerking. Dat laatste deed ik niet zo super, ik ben meer beter in het corrigeren van foto's, dus dat heb ik er na 1,5 jaar afgegooit. Daarnaast is iemand die op zoek is naar een portretserie niet geïnteresseerd in sportfoto's en zal daarom eerder een fotograaf kiezen die alleen portret en bruids aanbiedt. Vandaar dat dat inmiddels ook gevallen is.
Het laatste half jaar ben ik hier veel mee bezig geweest. Sport is en blijft mijn favoriet. Ik geniet ervan, het lukt me hoe moeilijk de situatie en vaak ligt het meer aan het paard/ruiter/speler dat een foto mislukt, omdat ie technisch vaak wel goed is. Dus die blijft aan de top van mijn lijst. Daarnaast merk ik dat ik wel aanvragen krijg voor bruidsfotografie en dat kan ik niet laten, dus heb ik dat er ook bijgepakt. Daarnaast valt dierenfotografie heel goed bij paardensportfotografie, dus klopt die combinatie en hou ik uiteindelijk maar 3 onderdelen over! Krijg ik vraag naar iets anders, kan ik altijd nog ja zeggen, maar de vraag of ik productfoto's kan maken krijg ik op deze manier zeer waarschijnlijk niet, omdat ik dat ook niet wil!

Wat je eventueel wel kunt doen is bijvoorbeeld aangeven dat je gespecialseerd bent in gezondheidszorg... Weet niet wat je er precies in doet, maar dat weet je zelf wel. Daarnaast zou je bijvoorbeeld een Online Cursus of zo onder een andere naam kunnen publiceren over Personal Branding. Dan heb je inkomsten, zonder dat je er iets voor hoeft te doen. Of exclusief 1 keer per 3 maanden een seminar geven over loopbaan dingen. Dat je het dus exclusief of scheid van de gezondheid, zodat mensen het gevoel hebben dat jij de kennis hebt die zij nodig hebben! Als je je 'specialseerd' (ik kom er nog steeds niet achter hoe je dat schrijft en ben te moe om Word te openen...) dan zullen klanten eerder bij je boeken, omdat ze liever meer geld uitgeven voor iemand die weet wat ie doet, als iemand die vanalles wat doet en er iets minder voor vraagt. Tenminste, dat zullen uiteindelijk je ultieme klanten zijn!

kay27

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-11 23:18

Tnx voor je meedenken 11A, ik heb er wat aan, ga ermee aan de slag. Ik denk dat ik me langzaam een beeld kan vormen van hoe de combi zou moeten worden. Ik denk ook dat als ik de goede combi heb (min of meer) dat de twijfels dan ook over zijn. Dat hoop ik in ieder geval! ;)

Nuage

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-11 04:09

holly schreef:
de zin waar ik aan bezig ben
complimentjes zijn fijn om te krijgen, maar ideeen of puntjes van kritiek horen wij ook graag van u.
ik vind hem niet helemaal klinken zo.
het gaat dus over de pagina waar men hun mening kan geven.

Wij horen graag van je. Heb je een vraag, opmerking of klacht over onze producten of voorwaarden neem dan contact met ons op via het contactformulier. Je ontvangt dan altijd binnen 48 uur een reactie.

Heeft u een vraag of opmerking over onze diensten/deze website? Neem dan contact met ons op. Ook tips en ideeën zijn van harte welkom.

Natuurlijk zijn complimenten leuk om te ontvangen. Maar misschien heeft u wel ideeën of tips over hoe wij onze dienstverlening kunnen verbeteren. In dat geval horen wij graag van u!

Bij <naam bedrijf> staat de klant centraal. Daarom horen wij graag uw mening over onze producten/diensten.

Of de klassieker :D:

Bent u tevreden? Vertel het anderen! Bent u dat niet, neem dan contact op met ons!

Ik kan nog wel even doorgaan :+

tante_t

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-11 09:21

Ben jij altijd zo laat nog zo helder nuage :+

11AFotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-11 10:03

@Kay: Soms zul je altijd blijven twijfelen, maar als je een keuze hebt gemaakt is het idd wel makkelijker! Veel succes ermee!

@Nuage: Dat zijn inderdaad goede zinnen! En dat om 3.00 uur 's nachts... Pfff... Ik had gisterenavond al een probleem met die lap tekst van hierboven!

Nuage

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-11 14:03

Zijn jullie altijd zo vroeg wakker :+
Ben een echte nachtbraker die 's nachts het beste presteert :)

11AFotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-11 16:15

Ik juist niet! Sta liever 's ochtends vroeg op, zodat ik voor de middag veel kan doen! Werk 's ochtends echt het beste!

Nuage

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-11 16:54

Nee 's ochtends slaap ik het beste :D

11AFotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-11 18:28

haha, 's nachts niet dan?