Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
patpen schreef:Ik ken dat joyce2! Mijn laatste functie had ik vooral uitgekozen op afstand (5,5 km), lekker dichtbij dus. Maar door fusies kwamen er 6 werklocaties. Na de laatste operatie, moest ik van de (nieuwe) leidinggevende gaan re-integreren op de locatie die het verste weg lag. 25 km en 45 min enkele reistijd; in de spits was dat nog moeilijk te halen!!!! Terug naar mijn "oude" locatie mocht ik niet.
De nog lopende sollicitatie is in Driebergen. Snelweg kan ik in spits wel vergeten (A27 en A12); staat muurvast. Naar het gesprek ben ik binnendoor gegaan; nog geen 30 minuten rijden. Voor mij is een 1/2 uur eigenlijk het max wat ik wil rijden enkele reis. Maar dat valt niet mee in de provincie Utrecht......
joyce2 schreef:Pfff, vreselijk he! Het langste dat ik er ooit over gedaan heb om van Zeist naar Amersfoort te komen, is 2,5 uur geweest, dat was een keertje toen er eind van de middag sneeuw was gevallen in 2009. Maar ritjes van een bijna een uur (met normale weersomstandigheden) zijn geen uitzondering voor mij!
annastasia schreef:Wildgirl schreef:Geen idee of hier werkzoekenden zitten omgeving groningen maar wij hebben nog 2 accountmanagers nodig, binnendienst
Heb je wat meer informatie voor mij?