ik ga ook naar school. Zou iemand me (nu of over 3 uur) nog kunnen vertelen of gtk, tk, mo, mk enz en schijven(belastingtarief), en elasticiteiten moet voor ec?
Heel veel suc6 met wiskunde!
R_obin
Geplaatst: 25-05-10 12:26
Elasticiteiten niet, gtk, tk mo, mk ook niet dacht ik.. Belastingen wel volgensmij.
Zoo ik zit al op school te wachten! Heb der best zin in en met de zenuwen valt het mee!
Iedereen superveeel succes! En blijven denken hè!!
Hierna ben ik al op de helft!
AnoukvW
Geplaatst: 25-05-10 13:02
Sita_xx schreef:
ik ga ook naar school. Zou iemand me (nu of over 3 uur) nog kunnen vertelen of gtk, tk, mo, mk enz en schijven(belastingtarief), en elasticiteiten moet voor ec?
Ik vond het maar een vaag examen! (Te) weinig kansen, (te) veel redeneren, dat normaal waarschijnlijkheidspapier met log raakte ik door in de war en inderdaad dat Lineair Interpoleren.. Wij hebben het nog aan onze wiskunde leraar gevraagd en die zei dat we dat in de 3e oid een keer hebben gehad.. Maar belachelijk omdat nu terug te vragen en er zoveel punten op te zetten!
Okee, haha, foutje van mij. Was erg veel redeneren inderdaad! Weinig hypotheses, weinig kansen (maar dat vond ik minder vervelend) geen functies waar je mee moest werken, weinig gevraagd van algebraische vaardigheden. Beetje vreemd examen.
Veel redeneren, echt bagger. Dat interpoleren heb ik inderdaad ook nog nooit van gehoord. Verder wel een redelijk gevoel, iedereen bij ons vond het echt goed te doen tot makkelijk. Zo even nakijken.
bah, ik had veels te weinig tijd! Ik heb met dat interpoleren ook maar wat gedaan, maar geen idee of het goed is! Nee, geen goed gevoel aan over gehouden.. had meer gekund!