[HK] VWO eindexamen 2010 VI

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-10 16:11

noekje schreef:
Jaa dat was het verschil, nou weet ik het weer. Wij hebben niet dat gedoe met U(n-1) dat gedoetje.

Ja dat klopt, ik mocht niet bezemen :\

Bedoel je hiermee de kettingregel met differentiëren?

Volgens mij is er bij de huidige wiskunde A een hoop van het meer wiskunde B-achtige gedeelte weggevallen..

Komt doordat in de vorige tweede fase 4VWO voor wiskunde A1,2 en wiskunde B1 gelijk was.

Stitatio

Re: [HK] VWO eindexamen 2010 VI

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-10 16:15

Hoooi!
Net iets teveel geshopt met mams, allemaal leukje jurkjes <3
Nu even bloemetjes zetten op het graf van mijn hondje

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-10 16:30

Economie 1,2 2008-II is echt een inkoppertje. :=

Flowerpull

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-10 16:50

OEPS :oo Verloren met hockey!
We hebben het hele seizoen elke wedstrijd gewonnen, en in totaal uit 8 wedstrijden maar 1 tegendoelpunt gehad. En nu verliezen we? :?
Jeetje zeg dat kon er ook nog wel bij _O-

Hoi lieve wiskunde-nerdjes! :):)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-10 16:54

Hihi sukkel! :+:

Ik ben echt een mongool. Dacht bij economie eventjes dat motorrijtuigenbelasting alleen voor motoren geldt. Vond het al zo irrelevant. _O-

Flowerpull

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-10 16:58

Nueve schreef:
Hihi sukkel! :+:

Ik ben echt een mongool. Dacht bij economie eventjes dat motorrijtuigenbelasting alleen voor motoren geldt. Vond het al zo irrelevant. _O-

:') Zoiets zou ik ook kunnen zeggen hoor. Ik moest er trouwens serieus over nadenken net, hoe triest ben ik ^)

R_obin

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-10 17:00

Aster_ schreef:
Hoooi!
Net iets teveel geshopt met mams, allemaal leukje jurkjes <3
Nu even bloemetjes zetten op het graf van mijn hondje

Leuk al die jurkjes voor de zomer. :D

Nog veel sterkte vandaag he :(:)

R_obin

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-10 17:00

Jammer Roos! Maar omdat jullie eigenlijk altijd alles wonnen, zijn jullie dan kampioen? :)

R_obin

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-10 17:01

Ik kan geen wiskunde meer... -O- Ik haal eigenlijk altijd goede cijfers (tussen de 7,1 en 7,8) en nu ging ik een examen maken en ik kwam er gewoon echt niet uit. Ik heb serieus over 5 vragen een uur gedaan. Heel fijn. :=
Ga van ellende maar mijn kamer opruimen!

Flowerpull

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-10 17:04

R_obin schreef:
Jammer Roos! Maar omdat jullie eigenlijk altijd alles wonnen, zijn jullie dan kampioen? :)

Ja dat waren we vorige week al :))
Maar het doel was om ongeslagen kampioen te worden en met 0 tegendoelpunten. En toen kregen we vorige wedstrijd 1 tegendoelpunt en dat vonden we al rot :)) En nu zijn we ook nog niet ongeslagen kampioen, dus dat is wel balen.
Hoezo zeiken om niks trouwens, want we zijn al kampioen _O- Maarja het is gewoon zuur.

R_obin

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-10 17:05

Oh nog gefeliciteerd dan!! :D Maar ik kan best begrijpen dat het balen is, ongeslagen kampioen is wel leuker! :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-10 17:06

R_obin schreef:
Ik kan geen wiskunde meer... -O- Ik haal eigenlijk altijd goede cijfers (tussen de 7,1 en 7,8) en nu ging ik een examen maken en ik kwam er gewoon echt niet uit. Ik heb serieus over 5 vragen een uur gedaan. Heel fijn. :=
Ga van ellende maar mijn kamer opruimen!

I know I know. Hier precies hetzelfde.

Maar voordat IK mijn kamer op ga ruimen moet het wel heeeeeeel ernstig zijn. :D :D

R_obin

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-10 17:07

Ja of je kamer moet een ernstige troep zijn in combinatie met heeeeeeeel veel frustratie van wiskunde. :')

R_obin

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-10 17:08

Mja weet nu dus niet zo goed wat ik moet doen voor wiskunde. := Ik heb dit eigenlijk namelijk eigenlijk altijd, dan ga ik voor een tentamen oefeningen maken uit de examenbundel en dan lukt het gewoon écht niet.. Maak ik de dag erna een tentamen en dan komt er wel een mooi cijfer uit.
Maar ik wil ook niet zonder te oefenen mijn examen in. :Y)

Anoniem

Ach gewoon dom examens oefenen gaat vanzelf wel keer goed. :j

Sita_xx

Nueve schreef:
Economie 1,2 2008-II is echt een inkoppertje. :=

is die te maken zonder te leren? :+ Dan ga ik die nu doen :P

R_obin

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-10 17:09

Ja ga morgen wel weer verder. Anders ga ik zo met wat gooien. :Y)

astriidj

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-10 17:11

Hoe kunnen jullie met dit weer leren? :=

R_obin

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-10 17:12

In de tuin. :D

astriidj

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-10 17:13

Maar dan droom ik helemaal weg :P

R_obin

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-10 17:15

Uhm tja dan moet je je er óf toe zetten, óf binnen gaan leren. :Y) Je kan ook bijvoorbeeld doen dat je 2 uur binnen gaat leren, een uur in de zon liggen en dan weer leren. :)

Sita_xx

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-10 17:18

astriidj schreef:

Het is hier bewolkt |( Hele dag al |(

Bonaire

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-10 17:24

Sita_xx schreef:
astriidj schreef:

Hier ook, 3 x niks. Maar op buienradar stond vanochten dat t strakblauw was.. Hoe vaag is dat :p

Ik ga mezelf verwennen! nageltjes lakken, lekker douchen, cremetje, even chillen! Heb vandaag toch een Off-Dag, dus maakt allemaal niet meer uit xD. Dan eten, dan nog wat doen, dan vriend ophalen van het station!

ZZZZZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-10 17:25

Corinne14 schreef:
Hier hetzelfde! Volgende week 4 examens, waarvan er 2 onvoldoende zullen/mogen zijn. := Spannende week dus, want ik sta voor 3 examens een 5 (moeten er dus 2 worden) maar als de examens net zo goed gaan als de oefenexamens heb ik kans om maar één onvoldoende te halen... := Wordt leuk dus... 8)7

Voor tekenen leer ik vandaag de 2e helft van de kunstgeschiedenis - boekje Kunst ten Toon. Ik hoop dat dat lukt, anders morgen dat afmaken. Zondag en maandag de reader doornemen, en wiskunde oefenen. En als ik nog tijd over heb nog even duits examen afmaken. Dat is de planning voor komend weekend, best veel, maar wel realistische planning!

Mijn praktijk is mooi geworden! Wel dat ik het woensdag moest inleveren, en woensdag half 4 op school was om te exposeren, lekker op tijd :+ Is jouw praktijk ook mooi geworden? Ik had de opdracht 'ik als een ander' en heb 4 foto's/portretten gemaakt, met spiegels op de hoofden en een knalroze lijst. Met als idee - ik als een andere vrouw.

Wat raar jullie hebben een heel ander bokeje voor kunstgeschiedenis.of hebben jullie ook van die lossen boekjes met specifieke en generieke teksten?, Echt veel waarvan ook nog teksten in het engels zijn?

mijn practijk is ook wel mooi, moest bij ons al twee weken geleden af zijn, toen twee dagen tot half 6 op school gezeten, onderanderen om dat mijn proses netjes op volgorde moest. en in pastpartoes. Ik deed kleurlingen, eigenlijk zoals iedereen bijna bij ons in de les. heb op doek gewerkt (1,20, 0,8 meter) acryl. afrikaanse vrouw, met trommel, wat meer naar achter dansende vrouw, en wat huisjes op achtergrond. Met daarbij veel kleur, zoals kettingen enzo, kan het beetje moeilijk uitleggen. Ben wel benieuwd wat ik er voor heb, jammer dat ze dat niet zeggen.

astriidj

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-10 17:30

Sita_xx schreef:
astriidj schreef:

Hier is het 23 graden O:)