Blegh, ik heb het er he-le-maal mee gehad.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Gittekit schreef:Hahah ik ben echt heel zenuwachtig! Ik weet helemaal niet wat ze van me verwachten. Ga me zo iig omkleden, dat ik er een beetje vlot uitzie, dan om half 8 maar hopen op het beste. Duimen jullie voor me?
Jullie allemaal succes met je PWS afmaken iig! Kim, wat doe jij eigenlijk voor pws?

) Wil je ook iets met media studeren? Of heb ik daar overheen gelezen? 
het is wel een leuk onderwerp, maar na tig uur komt het je neus uit
Gittekit schreef:Hahah ik ben echt heel zenuwachtig! Ik weet helemaal niet wat ze van me verwachten. Ga me zo iig omkleden, dat ik er een beetje vlot uitzie, dan om half 8 maar hopen op het beste. Duimen jullie voor me?
Jullie allemaal succes met je PWS afmaken iig! Kim, wat doe jij eigenlijk voor pws?
AnnaaX schreef:Wij moeten dat helemaal niet, tussentijdse beoordelingen.
De leraren helpen je wel heel goed en begeleiden je overal bij, maar wij moeten toch echt gewoon 1 versie inleveren en dat is de uiteindelijke versie
Ons PWS is nu ook af, klaar, finished, done, zit veilig in mijn tas en we gaan hem straks overhandigen. Ben er helemaal klaar mee, lag pas om kwart voor 2 in bed
oepsie, nouja. Nu krijg ik weer een leven! Jeeeej!
Mijn cijfer komt pas ergens in januari denk ik, mn begeleider is niet zo snel..
Dat wil ik ook wel, haha! Ben nu druk bezig met mn pws, moet m donderdag inleveren. Eigenlijk heb ik vandaag les tot 2 uur, maar spaans is nutteloos en daar gaan we waarschijnlijk toch niks doen. Dan heb ik vandaag alleen engels waar ik wel iets aan heb, maar gelukkig mocht ik thuis blijven van mn ouders om hard aan mn pws te werken
dan moet het wel echt helemaal superperfect zijn