Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

alexandra15 schreef:viefdepief: geldt voor mij t zelfde, wis wordt echt een ramp! echt zo vervelend. maar moet een 4,7 halen, maar ga denk ik een 4 halen ofzo. hoop maar op t beste.
SplashIsLief schreef:NinaElisa schreef:ooh dat soort modellen..
das gewoon een recursieve formule
hm bij 7 loop ik vast..
Web grafiek is sowieso x=y
Daarnaast de gewone grafiek
Dan een punt voor dat evenwichtsinkomen dat je berekend hebt en 1 erna en vandaar uit gewoone en webgrafiek

SplashIsLief schreef:Dank jullie wel, ik had even over het hoofd gezien dat ik 1-0.8 moest doen. Had er gewoon -.8 van gemaakt
.
Maar dat is wel erg optimistisch

SplashIsLief schreef:alexandra15 schreef:viefdepief: geldt voor mij t zelfde, wis wordt echt een ramp! echt zo vervelend. maar moet een 4,7 halen, maar ga denk ik een 4 halen ofzo. hoop maar op t beste.
Ik moet een 5 halen anders zak ik
) 
Hij had voor de herkansing precies dezelfde toets gegeven, alleen nu zaten er ipv 12 flessen wijn 24 flessen in een doos *gnagna* We hadden die hele toets besproken en je mocht hem nog meenemen naar huis ook
NinaElisa schreef:als ik een 5 haal...dan sta ik voor wiskunde een voldoende..
en dan kan ik ak of gs herkansen...
maar ik heb dus sowieso al een her..
dus als ik dit verpruts ben ik gezakt ( en dat zit er dik in)

)
Djesseka schreef:Hm.. Ik weet niet wat ik van wis moet denken en durf ook niet te kijken. Misschien valt het mee, misschien niet en dan heb ik ook een her. (Zullen we maar een 'VWO herrer's van 2007'-topic maken?)
Jullie allemaal nog heel veel succes straks!
Goedplan
In 3 dagen nog weer wiskunde stampen en dan maar hopen dat die keer in 3 dagen lukt waar ik nu al 2 weken over doe
zoutje2006 schreef:Die leraar bij ons vond mno maar een onduidelijke toets, hij had veel extra goedgerekend, omdat hij het niet duidelijk vond blijken uit de vraag! Dus er is nog hoop!!!
rommie schreef:Ik heb een her als ik dit verknal en ik wil éeeeeecht geen her, dat lijkt me vreselijkIn 3 dagen nog weer wiskunde stampen en dan maar hopen dat die keer in 3 dagen lukt waar ik nu al 2 weken over doe

Maar of dat realistisch is.... zoutje2006 schreef:Hahah Ik wil geen van beideMaar of dat realistisch is....

maar ik wilde per se niet blijven zitten