Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Gaan de anderen ook nog op stedenreis/werkweek?

Daarnaast is NY 200/300 euro duurder, langer reizen etc. In Rome heb je ook meer vrijheid dan in NY, want daar is het gewoon veel gevaarlijker 's avonds nog over straat te lopen.
Maar die 200 euro gebruik ik dan denk ik liever om bij te leggen aan een reis waarbij ik zelf kan bepalen wat ik in NY ga doen, hoe lang enzo.
vorig jaar zijn wij naar London geweest, dan wel maar 1 dagje maar het was leeeuukk
en dit jaar naar Rome, daar heb ik ook echt ontzettend veel zin in!
Gelukkig nog maar 4,5 week tot de laatste toetsweek
Beetje veel pizza en ijs gegeten, maar we liepen ook wel minstens 18 km per dag dus dat mag wel haha. We gingen met het vliegtuig inderdaad Myrthe 

Femke_Nikita schreef:Pfoe I survived mijn gastgezin. Wat een drama was dat, gerapporteerd ook inmiddels. Wel leuke dagen gehad in London
wel naar als je met vervelende mensen zit opgescheept voor een paar dagen, ook nog zonder ze te kennen. Vind gastgezinnen sowieso altijd een beetje freaky, omdat je toch bij vreemden in huis 'woont', maar gelukkig was de onze met London reis toen wel aardig.
dus veel steun aan elkaar gehad.
Femke_Nikita schreef:Alvast veel plezier in Lille, Kim!
Na veel uitstel moet ik er echt aan geloven. Donderdag een MO van Frans. Ik ben aan het voorbereiden, maar ik kom er niet uit. We hebben ook geen opdracht meegekregen. Alleen voer een gesprek en onderwerp merk je dan wel. Iemand tips???