Mijn hoop neemt altijd af naar mate de tijd vordert, maar aangezien ze eerlijk hadden gezegd dat ze vandaag of morgen terugkoppeling zouden geven..............blijf ik positief.
Heb ook via mijn zus een lead gekregen die ik morgen even nabel. Hij wil me sowieso op gesprek hebben. Hij weet niet wat hij zoekt en wat hij wil, maar wel dat er iets met het bedrijf moet gebeuren. Kijk, daar hou ik van
Kom maar op!Dus er is nog kans!
Darah, ik heb ook geen baan en geen leven
Normaal ren ik tussen sportschool, paard, kids en huis op en neer, maar nu ik nog beroerd ben zit ik gewoon meer thuis. Merk het meteen aan mijn lijf........kilos..............

). 

Maandag start ik bij de huiswerkbegeleiding dus dan heb ik wat meer te doen!
je moet 3 dagen werken maar op contract krijg je naar 2 dagen, vind ik niet zo fijn als je er zo weer uit gooien krijg je maar over die 2 dagen ww. En ten tweede wat me niet zo lekker zit er zit een knop onder je bureau mocht de boel escaleren wordt de politie opgeroepen, dat nog eens wil gebeuren.. best eng.
Ik heb ooit een baan gehad waar je niet mocht eten op de werkplek.. (kantoorbaan). Terwijl ik heel erg van de snoepjes en koekjes ben. Dus ging ik ze stiekem eten. Collega's moesten altijd wel lachen als ze me snel een koekje naar binnen zagen proppen

Daar mag je best even flink van balen