De CSE's komen eraan!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Ayla

Re: De CSE's komen eraan!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-14 20:14

Zou leuk zijn een 9 :)) als ik een 7 haal voor Duits lezen (in de les 4en) dan moet ik wel een 8 voor Engels kunnen halen vind ik :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-14 20:14

Hier vmbo-t leerlingen die bio gemaakt hebben?

Mijn leerlingen waren blij ze vonden het niet mogelijk. Ikzelf heb hem ook gemaakt. Vond enkele vraag 18 moeilijk.

shiroihebi

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-14 20:16

Ik heb meestal één of twee fout. Stiekem hopen op een 10, is me in de les één keer gelukt. Dan wil ik zijn gezicht wel eens zien _O-

Ik mocht als enige bij Engels les weg blijven, nadat ik hem er vriendelijk op gewezen had dat ik hoger dan een 8 gemiddeld stond :')

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-14 20:16

Hier iemand die mij tips kan geven voor Engels examen (vwo)? Ik ben zo slecht in dat lezen! Terwijl mijn Engels helemaal niet slecht is.. Sterker nog, ik haal normaal 8en..

melody7

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-14 20:17

Ik heb bio gemaakt, vond hem heel erg meevallen met wat ik had verwacht maar uiteindelijk heb ik wel minder antwoorden goed dan ik had verwacht.. Maar ergens ook wel logisch, heb al 2 jaar niet echt biologie les meer gehad dus het zat er niet allemaal even goed in :=

Was vraag 18 die met die gekleurde kippen? (even een gokje, was de enige die op mij vrij vaag overkwam)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-14 20:18

melody7 schreef:
Ik heb bio gemaakt, vond hem heel erg meevallen met wat ik had verwacht maar uiteindelijk heb ik wel minder antwoorden goed dan ik had verwacht.. Maar ergens ook wel logisch, heb al 2 jaar niet echt biologie les meer gehad dus het zat er niet allemaal even goed in :=

Was vraag 18 die met die gekleurde kippen? (even een gokje, was de enige die op mij vrij vaag overkwam)

Ja over intermediare genen. Veel te moeilijk voor vmbo!

melody7

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-14 20:20

Ja daar snapte ik dus ook niks van :+ Weet niet eens wat intermediare is... en ik was natuurlijk ook niet zo helder om een woordenboek mee te nemen :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-14 20:21

Daar was het niet in te vinden hihi. Verschillende leerlingen van me geprobeerd hihi

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-14 20:21

Ik weet ook niet wat intermediar is :+ en ik doe havo.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-14 20:22

Morgen ga ik nakijken. Ben heel benieuwd

Memories

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-14 20:24

Ik doe vwo en had die vraag er maar in gezeten dan had ik m zo uit mn hoofd opgeschreven _O-

En het gaat idd goed van wat ik hier aan cijfers lees van mensen zeg! Ik hoop maar dat het bij mij ook beetje goed is gegaan... Las net nog dat de schrijver van de NL examentekst vwo (tekst 2) het zelf ook een pittige tekst vond. En bedankt he :')

xZiva_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-14 20:25

Vraag 18 heb ik inderdaad fout _O-
ik zo aan m'n docent vragen; meneer, wat is dat intermediair gebeuren? Docent; zoek maar op in je woordenboek. Ik: maar dat heb ik al gedaan, en ik snap het nog niet. Docent; dan kan ik er niks over zeggen.
ja verdomme :+ bij Nederlands legde ze me wel (heel stilletjes) uit wat kanttekening was, omdat ie niet in het woordenboek stond)
vond bio wel meevallen, alleen sommige vragen 8)7

melody7

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-14 20:26

Ohh, dan maakt het niet zoveel uit dat ik hem niet bij had! :D

Bij Aardrijkskunde moet ik er wel echt aan denken, daar zijn meestal meer begrippen..

Ohh Ziva bij ons zouden docenten dat echt nooit onder een examen snel zeggen :oo Heb je geluk mee!

Jessica_1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-14 20:27

vonneke schreef:
Hier vmbo-t leerlingen die bio gemaakt hebben?

Mijn leerlingen waren blij ze vonden het niet mogelijk. Ikzelf heb hem ook gemaakt. Vond enkele vraag 18 moeilijk.

ik! vond ook enkel vraag 18 moeilijk eigenlijk, alleen het middenrif is toch geen orgaan? dat stond in een vraag, ik dacht 36 ofzo.

melody7

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-14 20:28

Oja dat middenrif had ik inderdaad ook fout, had daar slokdarm volgens mij _O-

Jessica_1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-14 20:29

ik ahd toevallig vanochtend nog een oefenexamen gemaakt waar intermediar ook in voorkomen, dus had die hele basisstof doorgelezen, maar snapte het nog niet hoor
had hem ook fout vraag 18 dan

middenrif vraag had ik wel goed maar in de vraag stond welke organen zijn dit

Anoniem

Het ene was slokdarm en andere middenrif. Beide zijn organen.

xZiva_

Inderdaad! Hadden we ook veel geluk mee inderdaad, maar het was ook een belachelijk woord in een rare vraag :+

@vonneke, ben jij biologiedocent? :D zo ja, zou ik je mogen pb'en met vragen die ik fout had? Snap er namelijk heen *** van haha :P

Jessica_1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-14 20:31

oh okee, vriendin van me vroeg het, van google werd ik ook niet wijzer deze keer

Ghostattack

Soms zou ik willen dat ik vmbo deed, voor mij zijn die toetsen echt appeltje eitje :P Ik ga ondertussen weer verder met Engels examen waar ik niks van bak _O- Ik voel me zielig -O-

Anoniem

Ik ben idd bio docent hihi. Stel je vragen maar! Leuk!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-14 20:32

Ghostattack schreef:
Soms zou ik willen dat ik vmbo deed, voor mij zijn die toetsen echt appeltje eitje :P Ik ga ondertussen weer verder met Engels examen waar ik niks van bak _O- Ik voel me zielig -O-

Ook niet alle vmbo examens zijn eenvoudig...

xZiva_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-14 20:33

Ghostattack schreef:

ruilen? Doe ik Engels op vwo niveau, jij op vmbo niveau :)) ik sta voor Engels een 8, en heb het hele jaar met 2 vingers in m'n neus gedaan :+

leuk! @vonneke, ik stuur je een Pb :))

Memories

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-14 20:33

Ghostattack schreef:

Echt he :P zou de examenstress een hoop verminderen. Was het maar zo'n feest :')
Rot dat je Engels niet goed maakt... Ik wou dat ik je tips kon geven want ik ben er zelf vrij goed in maar helaas, ik zou niet weten wat ik zou moeten zeggen. Enige wat ik kan bedenken is veeeeel markeren in tekst en in vragen zodat je echt naar het goede op zoek gaat.

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-14 20:35

xZiva_ schreef:
Ghostattack schreef:

ruilen? Doe ik Engels op vwo niveau, jij op vmbo niveau :)) ik sta voor Engels een 8, en heb het hele jaar met 2 vingers in m'n neus gedaan :+

leuk! @vonneke, ik stuur je een Pb :))

Haha, probleem is alleen dat ik hele jaar een 8 heb gestaan voor Engels en nou juist die luistertoetsen en leestoetsen mij niet liggen. Mijn Engels is verder meer dan prima :')

Markeren doe ik inderdaad ook, maar ik blijf het moeilijk vinden om het verband te zien tussen tekst - vraag - goede antwoord :=