als ik een 7 haal voor Duits lezen (in de les 4en) dan moet ik wel een 8 voor Engels kunnen halen vind ik
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
als ik een 7 haal voor Duits lezen (in de les 4en) dan moet ik wel een 8 voor Engels kunnen halen vind ik
melody7 schreef:Ik heb bio gemaakt, vond hem heel erg meevallen met wat ik had verwacht maar uiteindelijk heb ik wel minder antwoorden goed dan ik had verwacht.. Maar ergens ook wel logisch, heb al 2 jaar niet echt biologie les meer gehad dus het zat er niet allemaal even goed in![]()
Was vraag 18 die met die gekleurde kippen? (even een gokje, was de enige die op mij vrij vaag overkwam)
Weet niet eens wat intermediare is... en ik was natuurlijk ook niet zo helder om een woordenboek mee te nemen
bij Nederlands legde ze me wel (heel stilletjes) uit wat kanttekening was, omdat ie niet in het woordenboek stond)
vonneke schreef:Hier vmbo-t leerlingen die bio gemaakt hebben?
Mijn leerlingen waren blij ze vonden het niet mogelijk. Ikzelf heb hem ook gemaakt. Vond enkele vraag 18 moeilijk.
Ghostattack schreef:Soms zou ik willen dat ik vmbo deed, voor mij zijn die toetsen echt appeltje eitjeIk ga ondertussen weer verder met Engels examen waar ik niks van bak
Ik voel me zielig
ik sta voor Engels een 8, en heb het hele jaar met 2 vingers in m'n neus gedaan
Ghostattack schreef:Soms zou ik willen dat ik vmbo deed, voor mij zijn die toetsen echt appeltje eitjeIk ga ondertussen weer verder met Engels examen waar ik niks van bak
Ik voel me zielig
zou de examenstress een hoop verminderen. Was het maar zo'n feest 
xZiva_ schreef:Ghostattack schreef:Soms zou ik willen dat ik vmbo deed, voor mij zijn die toetsen echt appeltje eitjeIk ga ondertussen weer verder met Engels examen waar ik niks van bak
Ik voel me zielig
ruilen? Doe ik Engels op vwo niveau, jij op vmbo niveauik sta voor Engels een 8, en heb het hele jaar met 2 vingers in m'n neus gedaan
![]()
leuk! @vonneke, ik stuur je een Pb